• okej jullie zullen nu wel denken die is gek!
    een beedje blij zijn dat ze aankomt [qua gewigt hea]
    maar ik ben echt zo blij dat he t me is gelukt!
    ik woon namelijk maar een kleine 43 kilo.. echt niet gezond en ik kwam door niets aan! ik ben allerlij dokters afgegaan en dan kreeg ik een dieet ofzo maar niets hielp.. ik had er een ongezond lighaam door en allerlij kwaaltje en alles..
    en nu eindelijk !! en het klinkt misschien heel erg veel maar ik ben 10 kilo aangekomen!
    ik weeg nu een 53 kilo.. een normaal gewicht toch ?
    en mijn gezondheid is er ook op vooruit gegaan C':
    trouwens.. volgens mij hoor je het niet vaak dat mensen helemaal happy zijn omdat ze 10 kilo aankomen maarja dat ben ik dus wel C':


    A Noble was Born in Chaos

    OMG, ik wil juist afvallen

    nou ik moest dus aankomen >< en het is me naar een veels te lange tijd toch gelukt C':


    A Noble was Born in Chaos

    kan je mij niet 5kilo lenen ?^^

    nou ik moest dus aankomen >< en het is me naar een veels te lange tijd toch gelukt C':

    Hoelang was je dr al mee bezig dan?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    wahah ja hoor xD nu ik weet hoe ik moet handelen mocht ik weer drastishc afvallen xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik wil ook nog aankomen, maar om medische redenen ben ik een Hopeless Case.


    Bored.

    ik weeg ook maar 45 ofzeu ;3 maar ik kom echt niks aan, maar wil ik ook niet. vind mezelf niet te dun ofzeu :p


    -

    Ik ben blij met mijn gewicht.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Hoelang was je dr al mee bezig dan?


    nou vanaf mijn 10e had ik al zwaar ondergewicht..
    ik ben nu bijna 16 dus dat ik al wel een paar jaar ><


    A Noble was Born in Chaos

    ik weeg ook maar 45 ofzeu ;3 maar ik kom echt niks aan, maar wil ik ook niet. vind mezelf niet te dun ofzeu :p


    nee maar kijk het gaat me echt niet om het dun of dik of whatever zijn... maar mijn ondergewicht ging ten koste van mijn gezondheid en dat vind ik neit prettig ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik wil ook nog aankomen, maar om medische redenen ben ik een Hopeless Case.


    ja dat is zwaar iritant! ik ben ook echt jaren beziggeweest en nu ben ik in 2 maanden 10 kilo aangekomen uiteindelijk! daarvoor was het ook hopeloos... wat ik ook deed ik heb wel 10tallen dokters gezien niets hielp ><


    A Noble was Born in Chaos

    hoe lang ben je dan?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    (...)

    nee maar kijk het gaat me echt niet om het dun of dik of whatever zijn... maar mijn ondergewicht ging ten koste van mijn gezondheid en dat vind ik neit prettig ><


    nee, snap ik ^^ ik meld het er gewoon even bij. ik heb ook geen problemen met mijn gezondheid erdoor gelukkig. wel beter voor jou dat je bent aangekomen dan ^^


    -

    (...)

    nee, snap ik ^^ ik meld het er gewoon even bij. ik heb ook geen problemen met mijn gezondheid erdoor gelukkig. wel beter voor jou dat je bent aangekomen dan ^^


    ne oki C':


    A Noble was Born in Chaos

    hoe lang ben je dan?


    uhm sins ik ben aangekomen ben ik ook gegroeit dus nu ben ik net geen 1.65 ><


    A Noble was Born in Chaos