• Ik heb een nieuwe laptop gekregen, echt vet chill, nu kan ik beneden zitten computeren en tv kijken tegelijk :D

    Anders moet ik altijd alleen boven gaan zitten op mijn computer.

    ps: hij typt ook lekker ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    Haha, leuk. :Y)
    Ik heb nog altijd een computer, maar die staat beneden, da's toch ook lekker sociaal. xd

    Wij hebben op school per 2 een laptop. ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik zit ook op de bank op mijn nieuwe laptop met de tv aan ;D en de mijne typt ook vet lekker :p


    -

    ik zit ook op de bank op mijn nieuwe laptop met de tv aan ;D en de mijne typt ook vet lekker :p
    Dat is echt he, die knopjes zijn zo vet chill, ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    jaa, ik moest eerst een laptop delen met mijn moeder maar heb nu lekker een eigen. deze typt toch veel lekkerder en is veel sneller dan die andere (A)


    -

    Leuk. :')


    A. ikmisje.

    Wij hebben beneden een gewone computer, maar de laptop staat op mijn kamer. Mijn zus zou hem ook wel willen, maar zij heeft al een tv met playstation 2.. Nu ik erover nadenk, hebben we eigenlijk 4 tv's in huis.. xD

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ghaha..doe ik ook altijd:)
    Echt handig zo 'n ding^^


    Live for something or die for nothing

    Wat dacht je hiervan;
    Ik heb gewoon een laptop en een computer. :D


    You move me ......... Kurt

    Wat dacht je hiervan;
    Ik heb gewoon een laptop en een computer. :D
    ik ook x) een computer boven (van mij) en een laptop die ik beneden gebruik ^^


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik gebruik nu de laptop van mn papa, die kwam die even lief naar boven brengen, lig nu gewoon fijn in mn bedje :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Leuk. Wil ik ook wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb ook een laptop, maar ik hoorde net dat het slecht is om hem op je schoot te hebben.. Dat je hem op een tavel moet zetten =.=

    Ik krijg er ook 1.

    Ik had er vorig jaar één gekregen.


    Cómo no te voy a querer..