• Nouja.

    Mijn vader heeft een aantal maanden geleden iets heel ergs voorgehad,
    waardoor hij kon sterven, maar dat deed hij gelukkig niet.

    Nou, sinds dat gebeurd is, ben ik echt bang.
    Bang dat iedereen wel iéts in zijn lichaam zitten heeft.
    Dat iedereen op elk moment kan instorten.

    Als ik bij m'n moeder bv. ben, denk ik dat ze soms vanalles kan krijgen.

    Dat is echt zo irritant,
    want ik denk er echt de hele tijd aan.

    Je moet er proberen niet aan te denken.
    Iedereen kan plotsdoodvallen, maar ook 100 jaar worden. Je moet echt proberen het van je af te zetten (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je moet echt proberen daar niet aan te denken. Dat is psychologisch echt niet goed voor je hoor.


    The economy is suffering, let it DIE!

    proberen niet aan te denken
    ik had het namelijk ook een tijdje
    en k ben er ook vanaf..


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    dat heb ik gehad toen mijn moeder kanker had..
    gelukkig is dat nu over maar het is inderdaad heel iritant, maar het is misschien moeilijk maar je moet er gewoon niet over denken.. gewoon zoiets hebben van neeh dat is niet waar dat gebeurd echt niet..
    ik weet natuurlijk niet of dat helpt.. maar bij mij deed dat het wel..


    A Noble was Born in Chaos

    Dat heb ik ook zo ongeveer alleen iets anders.En ja je moet je er echt overheen zetten.Gewoon niet aan proberen te denken.


    Cómo no te voy a querer..

    Iedereen heeft ziektes in z'n lijf zitten, die worden van je ouders doorgegeven. Daarom mag je jeook niet met naaste familieleden voortplanten, omdat de kans dat zo'n erfelijke ziekte tot uiting komt vele malen groter is. Je ziet ook bij dieren veel verminkte soorten voorkomen naarmate er inteelt is. Ook is het zo dat iedereen kankercellen heeft. Fact, nothing to be done about it. De kans dat het zich uit is veel kleiner. Natuurlijk heb je de mogelijkheid maar als je zo denkt heb je overal een mogelijkheid op, verzin maar wat leuks. Je moet er gewoon niet al te lang bij stilstaan, daar is het leven te kort voor. Ik kan morgen onder een auto komen, op m'n dertigste in zo'n zware midlife crisis komen en mezelf de polsen doorsnijden, omkomen bij een gewelddadige roofoverval, doodgaan aan aids, etc.
    Best wel deprimerend, die mogelijkheden. Vandaar, verbannen die gedachte :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Probeer aan iets anders te denken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik denk dat je je daar gewoon overheen moet zetten, anders heb je echt geen leven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap het helemaal, en ik ken het zo ontzettend erg! Maar weet je wat het is. Zoiets, daar moet je echt overheen groeien. Het klinkt heel kut en raar wat ik nu zeg. Maar uiteindelijk lukt dat wel. En stel .. iemand zou ziek worden, dodelijk ziek. Tenzij je een of andere wonderwoman bent die het tegen kan houden, dan kun je er wat aan doen.. maar anders.. anders niet. Je kunt niet voorkomen dat mensen dood gaan. Maar je moet er ook niet vanuit gaan dat iedereen zomaar dood langs je neervalt, want dat maakt het leven nu niet echt bepaald gemakkelijk en aangenaam zo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Like iedereen hier zegt, zo goed mogelijk proberen aan iets anders te denken. Najaa...meer kan ik er niet over zeggen.


    Live for something or die for nothing