• HAHAHAH serieusss je gelooft het niet :'D

    Like, in december ofzo werden we in adam een keer aangesproken door die Girls, dat tijdschrijft, nou oke, wij wat zeggen. Over met wie we een beschuitje wilde eten, [WTF ja? :')]
    Hebben ze weer álles verkut wat we zeiden :'D
    SERIEUS :'D

    er staat van:
    Tara (17): Ik weet niet of iedereen hem kent, maar Steve van de band I Am Ghost is heel lief. Bovendien heeft hij zwart haar, daar val ik op.

    Like WTF :'D Ik zei dattie schattig was [/like hij is kleiner dan ik |D], en vet lief. Dat laatste heb ik nooit gemeld. Is niet eens zo :'D

    & er staat ook Kelly(17):
    Nee joh, Chad van I Am Ghost is veel leuker! Echt een vet lekker ding. Binnenkort gaan we naar een concert,misschien kunnen we ze dan ontmoeten,

    Hahahah Dude ze had ze al ontmoet en dat concert was in november :'D

    ZO DOM XD

    -doodlachen-

    (...)

    godver.

    Renée heb jij die ;3 ik wil ziieenn

    [/nieuwsgierig]

    ja die heb ik maar mag de fotocamera niet meer gebruiken --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK WIL DIE 4 MAART FOTO ZIEN OF IK STUUR MIJN HOND OP JE KONIJN AF TARA! [/en ik weet nu al dat je konijn gaat winnen maar goed] ;3
    volgens mij heb ik die nog in me map zitten, omdat ik het bewaard had omdat th er op stond aan de andere kant.. *kijkt* ... Ja staat er op:P


    Nvt

    Ja maar beter dan deze kan al snel he |:
    Ja, maar die vuilnis bakken maken hem echt af :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij is dat iets wat tijdschriften gewoon altijd doen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    doen die tijdschriften altijd maar het is wel stom ja


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ja he, ik een keer zoown paar keer gemaild naar zoown tijdschrift,, paar kere later kwam die erin, maar dat was dus NOT mijn tekst.. egt kut, want je krijgt gewoon geen antwoord op die vraag.. :S
    Maar op een andere vraag waar je totaal niet mee zit ofsoww, het was ook nog eens super chenant.. en dan staat het ook nog op JOU naam.. mega shitzoojj..


    --

    (...) volgens mij heb ik die nog in me map zitten, omdat ik het bewaard had omdat th er op stond aan de andere kant.. *kijkt* ... Ja staat er op:P

    GEEFF

    je moet foto maken omdat mijn renée dat niet kan ;3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    GEEFF

    je moet foto maken omdat mijn renée dat niet kan ;3
    vind ze het wel goed dan dat ik er een foto van maak en op Q. zet?:P straks wil ze het niet


    Nvt

    (...)vind ze het wel goed dan dat ik er een foto van maak en op Q. zet?:P straks wil ze het niet


    zet hem op tinypic en mail de link alleen nr mij ?? o.o ik wil graag zien.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    zet hem op tinypic en mail de link alleen nr mij ?? o.o ik wil graag zien.
    tinypic :O.. dat ken ik niet xD maar okee xD,


    Nvt

    Typisch voor van die boekskes.

    Hm achja, dit is al de tweede keer.
    Wel grappig want iedereen zegt het ineens terwijl ik het helemaal vergeten was :'D


    De eerste keer kwam ik het jou lekker zeggen (A)

    Omg ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.