• HAHAHAH serieusss je gelooft het niet :'D

    Like, in december ofzo werden we in adam een keer aangesproken door die Girls, dat tijdschrijft, nou oke, wij wat zeggen. Over met wie we een beschuitje wilde eten, [WTF ja? :')]
    Hebben ze weer álles verkut wat we zeiden :'D
    SERIEUS :'D

    er staat van:
    Tara (17): Ik weet niet of iedereen hem kent, maar Steve van de band I Am Ghost is heel lief. Bovendien heeft hij zwart haar, daar val ik op.

    Like WTF :'D Ik zei dattie schattig was [/like hij is kleiner dan ik |D], en vet lief. Dat laatste heb ik nooit gemeld. Is niet eens zo :'D

    & er staat ook Kelly(17):
    Nee joh, Chad van I Am Ghost is veel leuker! Echt een vet lekker ding. Binnenkort gaan we naar een concert,misschien kunnen we ze dan ontmoeten,

    Hahahah Dude ze had ze al ontmoet en dat concert was in november :'D

    ZO DOM XD

    -doodlachen-

    Ghehe


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg, hoe dom.
    Dat is altijd wel zo,
    ze willen alleen verkopen --'

    Wahaha dat is echt dom n_n'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik zou er niet eens kunnen mee lachen xd

    Hm achja, dit is al de tweede keer.
    Wel grappig want iedereen zegt het ineens terwijl ik het helemaal vergeten was :'D

    8D.

    grappig:'D


    Some people make the world special just by being in it

    Meligheid ;3


    We can only learn to love by loving.

    Hm achja, dit is al de tweede keer.
    Wel grappig want iedereen zegt het ineens terwijl ik het helemaal vergeten was :'D
    Je word beroemd, ik wil een handtekening _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb eigenlijk een vraagje x'D
    Als je in de titel weer zegt, wat was er dan de vorige keer precies gebeurd? Ik bedoel was het de vorige keer ook zo hard veranderd dan ofwat? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)Je word beroemd, ik wil een handtekening _O_

    ja man :'D

    Ik weet niet was het is, van die tijdschriften spreken me altijd aan O.o Meestal negeer ik ze maar dan doe ik eens aardig.

    Vervolgens verkutten ze t intervieuw en plaatsen de meest ugly foto.
    ik weet niet of ik daar zo blij mee ben

    Ik heb eigenlijk een vraagje x'D
    Als je in de titel weer zegt, wat was er dan de vorige keer precies gebeurd? Ik bedoel was het de vorige keer ook zo hard veranderd dan ofwat? x'D

    de vorige keer was hitkrant, met foto die heel fugly was, en een keer in een franse, zonder foto daar dat wel gelukkig.
    :')
    Ik trek het aan. |D

    -Wilt handtekening net als Renée-
    Tijdschriften doen dat áltijd, je tekst helemaal anders maken n_n' Ik had ooit zo eenkeer [/paar keer] mails naar zo'n tijdschriften gemaild, weken later kwam die erin, stond die tekst helemaal anders. Had zoiets van WTF?

    (...)
    ja man :'D

    Ik weet niet was het is, van die tijdschriften spreken me altijd aan O.o Meestal negeer ik ze maar dan doe ik eens aardig.

    Vervolgens verkutten ze t intervieuw en plaatsen de meest ugly foto.
    ik weet niet of ik daar zo blij mee ben
    Ja Ja,

    Je valt gewoon op lijkt mij. Dat is lief van je!(krul)
    Dat doen ze meestal het gaat om lezers, en nja het is gewoon dom aangezien je zelf niet kan kiezen dien een klacht in :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    de vorige keer was hitkrant, met foto die heel fugly was, en een keer in een franse, zonder foto daar dat wel gelukkig.
    :')
    Ik trek het aan. |D
    hitkrant over 4 maart toch?
    die foto is wel oké. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.