• Vroeger heb ik hier op Quizlet een aantal verhalen geschreven over tokio hotel en in het begin werden ze heel vaak gemaakt en alles, maar ik vond mijn verhaallijn heel onlogisch dus ben ik er mee gestopt en heb ik mijn verhalen verwijderd. Toen had ik besloten om een ander verhaal te gaan schrijven deze werd uiteraard minder gemaakt, maar dan ook echt minder. Ik kreeg het idee dat mensen mijn verhalen niet leuk vonden en ben ik er meegestopt. Nu een half jaar later wil ik weer gaan schrijven hier op Quizlet maar ik heb geen flauw over wie ik een verhaal moet schrijven. Daarom vraag ik aan jullie de lezer van Quizlet welk personage een karakter in mijn verhaal moet krijgen.


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Nou, eigenlijk vind ik dat je dat het beste zelf kunt bepalen. Ik bedoel; jij moet het personage wel leuk vinden toch? Anders is het verhaal ook niet leuk voor je om te schrijven en dan wordt het waarschijnlijk niks >.< Je schrijft (naar mijn idee) niet aan iets wat je geen plezier doet. Maar als ik toch iets moet zeggen: doe een beetje een eigenwijs persoon met een sterke eigen wil. Zo kun je altijd wel een verhaal om dingen heen bouwen, want van een persoon die overal in mee gaat valt niet zo erg veel te vertellen I think =)

    Suc6 ermee!

    Ow, en BTW, schrijven moet je natuurlijk ook voor jezelf doen, niet alleen voor lezers en reacties etc.

    xx


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nou, eigenlijk vind ik dat je dat het beste zelf kunt bepalen. Ik bedoel; jij moet het personage wel leuk vinden toch? Anders is het verhaal ook niet leuk voor je om te schrijven en dan wordt het waarschijnlijk niks >.< Je schrijft (naar mijn idee) niet aan iets wat je geen plezier doet. Maar als ik toch iets moet zeggen: doe een beetje een eigenwijs persoon met een sterke eigen wil. Zo kun je altijd wel een verhaal om dingen heen bouwen, want van een persoon die overal in mee gaat valt niet zo erg veel te vertellen I think =)

    Suc6 ermee!

    Ow, en BTW, schrijven moet je natuurlijk ook voor jezelf doen, niet alleen voor lezers en reacties etc.

    Het gaat er mij voornamelijk om of andere interesse hebben in het geen wat ik schrijf. Tuurlijk ik schrijf omdat ik het leuk vind maar ik vind het ook fijn om te horen dat mensen het leuk vinden of mij vertellen dat ik aanpassingen kan doen aan iets :)

    xx


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Ik vind dat je totaaaal je eigen zin moet doen, zo heb je ook meer inspiratie enzo om te schrijven. (;

    Eigenlijk moet ik jullie geen gelijk geven. Als mensen mijn verhalen niet leuk vinden hebben ze een andere smaak er zullen vast wel mensen zijn die ze wel willen lezen :)


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.