• Gaat zo.
    Piet:
    Wat zou je doen als je zit te computeren?
    Jan:
    Computeren.
    Nieuwe vraag:
    Wat zou je doen als je tv zit te kijken?
    Schnappi?
    Ik zal beginnen:
    Wat zou je doen als je met je hoofd tussen 2 palen vastzat?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Me er proberen van tussen te wurmen
    Wat zou je doen als iemand op je kont slaat.


    Walkin' in line.

    @ Sleepwalker
    Euh, het eerst niet door hebben en dan strijk gaan van het lachen en dan pas hulp vragen aan mijn vriendinnen.

    @GracyGallant
    Hem of haar een mot verkopen, hangt er vanaf als ik hem of haar goed ken nu niet.

    Wat zou je doen als je voor de klas moet en als je juist van voor staat onderuit gaat??


    Live life limitless.

    Mezelf beginnen uitlachen (':

    Wat zou je doen als je bij de jongen komt waar je al zolang een crush op hebt en er opeens iemand vannachter je roept: Wahah! Stront aan je kont!

    @ losecontrol
    ik zou blijven liggen xD

    wat zou je doen als een jongen uit je klas je lolly had gepikt ??


    A Noble was Born in Chaos

    Hem meppen en de lolly terug nemen. :Y)
    Wat zou je doen als je in de klas van je stoel flikkert als het muisstil is?

    kei hard geen lachen (nerd)

    wat zou je doen als de opa van je bf verliefd op je blijkt te zijn?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @kimmyENCoRE
    Hem een mot verkopen, en hem afpakken terug (heb ik al is gedaan, maar de mot was wel niet hard)

    @Prodigy
    De slappe lach krijgen

    @Decoy
    Met open mond de gene aan kijken die het vertelde en dan niet echt meer te dicht in zijn buurt komen (de opa he)

    Wat zou je doen als je op de bus bent en ineens val je op iemand zijn schoot


    Live life limitless.

    Het gewoon niet meer kunnen houden van het lachen.
    Wat zou je doen moest je een boer laten tijdens het vrijen.


    Walkin' in line.

    lachen!

    wat zou je doen als je broer/zus jou tv naar buiten zou smijten!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    @ Decoy
    Keihard gille dan schrikt ie zich Dood!

    Wat zou je doen als iemand je had beroofd op straat?

    Huilend naar mamie rennen
    Wat zou je doen als je vriendje het uitmaakt omdat hij verliefd is op henk de banaan?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het zeer normaal vinden, iemand die op mij valt moet wel een idioot zijn xD

    Wat zou je doen als je heel hard hebt gewerkt voor iets op school en dan verwijder je het per ongeluk (je werk stond dus op de pc)??


    Live life limitless.

    Goh hoe vaak is dat me wel niet overkomen :')
    Eerst boos worden op mezelf, dan alles afreageren op de leraar, en het dan uiteindelijk toch altijd wel terug vinden.
    Wat zou je doen als iemand je vraagt wat je zou doen als maar niks achter de als zegt en een veet te moeilijke zin maakt zodat je er allemaal feen fxck van begrijpt?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Damn! zeggen xD dat doe ik wel vaker :P

    Wat zou je doen als je een nieuw album van je favo band koopt en als je hem thuis uit het doosje haalt, dat hij dan breekt?


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hem terug aan elkaar plakken en als het niet lukt, naar de winkel gaan en zeggen dat hij zo in het doosje zat xD

    Wat zou je doen als 50 euro op straat vind??


    Live life limitless.