• Mijn broertje moet al meer als een uur geleden thuis zijn gekomen, maar hij is er nog steeds niet. Als hij er om half 7 niet is, belt mama de politie.
    Best wel, raar.

    Ik weet ook niet waar hij kan zijn. Mama heeft alle adressen afgebeld, en is heel het park 60 keer doorgelopen, en ze vindt hem niet.

    Sorry, moest ik even kwijt.


    rules don't stop me

    hij komt vast wel.


    -

    wat erg voor je:O
    ik hoop snel dat ze hem terug vinden


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hij is waarsgynlyk bij een vriend aan het gamen of in de stad ofzeu.. heb je met jongens die vergeten nogal vaak de tijd [/heeft me broer ook vaak]


    We can only learn to love by loving.

    Hoe oud is dat kindje?


    PoisonTrash on camera

    Hoop voor jou, dat je hem snel terug vind!


    Never run out of reasons to smile...

    Het zal vast wel loslopen. Hij zal er best een goede verklaring voor hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je moeder zich zorgen maakt. Het is nooit leuk als één van je kinderen ineens niet komt opdagen.
    Maar weten jullie dan niet waar hij vandaag naartoe zou zijn?


    Bored.

    Het komt vast wel weer goed :]
    & zo niet,de politie vind hem wel. Niet aan het negatieve denken.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het zal vast wel loslopen. Hij zal er best een goede verklaring voor hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je moeder zich zorgen maakt. Het is nooit leuk als één van je kinderen ineens niet komt opdagen.
    Maar weten jullie dan niet waar hij vandaag naartoe zou zijn?


    Hij zei dat hij naar Mike (een vriend van hem) toe zou gaan, maar mama heeft er net naar gebeld, en Mike zegt dat hij hem de hele dag niet heeft gezien. Hij is daar dus niet langs geweest.


    rules don't stop me

    Hoe oud is dat kindje?


    12


    rules don't stop me

    (...)

    Hij zei dat hij naar Mike (een vriend van hem) toe zou gaan, maar mama heeft er net naar gebeld, en Mike zegt dat hij hem de hele dag niet heeft gezien. Hij is daar dus niet langs geweest.

    Oké, dat is vreemd. Nu snap ik helemaal waarom je moeder de politie wil bellen. Heeft hij wel zijn mobiel bij zich, dan? Als daar GPRS op zit kan de politie hem, als het goed is, zo traceren.


    Bored.

    (...)
    Oké, dat is vreemd. Nu snap ik helemaal waarom je moeder de politie wil bellen. Heeft hij wel zijn mobiel bij zich, dan? Als daar GPRS op zit kan de politie hem, als het goed is, zo traceren.


    Nee, mama belde naar zijn mobiel en hij ging hier af. Hij vergeet dat ding meestal. Maar wat ik ook niet snap, het regent keihard buiten. Als hij buiten zou zijn geweest, zou hij toch wel ergens naar binnen zijn gegaan? En dat moet dan wel bij iemand zijn die hij kent. Mama heeft zowat alle adressen afgebeld, maar nergens is hij of hebben ze hem vandaag gezien.


    rules don't stop me

    Dat is schrikken. o.o


    blame the bully.

    Weetje dat de politie pas iets doet als hij 24h of 48h (weet niet zeker) verdwenen is? Ik vind dat dus belachelijk hea, ik hoop echt dat jullie hem snel vinden!


    -

    (...)

    Nee, mama belde naar zijn mobiel en hij ging hier af. Hij vergeet dat ding meestal. Maar wat ik ook niet snap, het regent keihard buiten. Als hij buiten zou zijn geweest, zou hij toch wel ergens naar binnen zijn gegaan? En dat moet dan wel bij iemand zijn die hij kent. Mama heeft zowat alle adressen afgebeld, maar nergens is hij of hebben ze hem vandaag gezien.


    Like dat is vaag.. o-o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    12


    Dan komt hij wel terug, misschien had ie een smoesje verzonnen om stiekem naar zijn liefje te gaan xd'


    PoisonTrash on camera