• *doet zwakke poging tot reanimeren forum*
    Yay, vakantie. Eindelijk, zegmaar. =O
    Ik ging eergister tot gister bij een vriendin slapen. Wieeh, was hartstikke gezellig, ik heb dr haar geverft =D [mijn eigen haar trouwens ook, maar dat viel niet zo op van inmiddels oranje naar heel erg donkerblauwe plukken, zij heeft dr haar van blond met roze naar zwart met een rode coontail en blauwe plukken, staat 'r leuk]. Én wezen shoppen natuurlijk. Nog even wat shirtjes gepast bij black widow, maar weer teleurstelling, waarom staan dat soort shirtjes mij zo gaar.=/ Nja anyway, ook nog een cd gekocht, Common Existance van Thursday, en, jezus, wat een zuig cd is dat zeg, ik betwijfel of er mensen zijn die thursday luisteren hier, maar wie hun oudere werk kent en dit heeft gehoord moet ook diep teleurgesteld zijn. Uh well, nnyway,
    voor degenen die vakantie hebben?
    Jullie nog wat gedaan? ^^


    Mew <3

    Ik heb school x_x maar ik heb mijn vingers er hijna afgezaagt bij techniek (A)


    We can only learn to love by loving.

    ik heb ook vakantie:D
    ben vrijdag naar sittadr geweest, scholieren carnaval.
    zaterdag heb ik niets gedaan, zondag naar de optocht in mn dorp gaan kiojken. en maandag en dindsdag ben ik in maastricht carnaval gaan vieren, we mochten wel niet heel laat. bijde dagen maar tot 12 uur,...:S
    het was wel heel gezelig, ookal hou ik totaal niet van die muziek-.-
    en van al die dronken mensen, en OVERAL werd gerookt,..vies als je het mij vraagt:P
    en ja voor de rest heb ik veel te wijnig slaap gehad, maar het was wel supper gerzelig!!:D

    Ik heb school x_x maar ik heb mijn vingers er hijna afgezaagt bij techniek (A)

    Slim :P!


    Mew <3

    ik heb ook vakantie:D
    ben vrijdag naar sittadr geweest, scholieren carnaval.
    zaterdag heb ik niets gedaan, zondag naar de optocht in mn dorp gaan kiojken. en maandag en dindsdag ben ik in maastricht carnaval gaan vieren, we mochten wel niet heel laat. bijde dagen maar tot 12 uur,...:S
    het was wel heel gezelig, ookal hou ik totaal niet van die muziek-.-
    en van al die dronken mensen, en OVERAL werd gerookt,..vies als je het mij vraagt:P
    en ja voor de rest heb ik veel te wijnig slaap gehad, maar het was wel supper gerzelig!!:D

    ! Leuk! ^^
    Omg, ja al dat gerook lijkt me behoorlijk irriterend, [en de muziek ook trouwens x'D] e cht goor als iedereen dat de hele avond een beetje gaat staan te doen >:/


    Mew <3

    (...)
    ! Leuk! ^^
    Omg, ja al dat gerook lijkt me behoorlijk irriterend, [en de muziek ook trouwens x'D] e cht goor als iedereen dat de hele avond een beetje gaat staan te doen >:/


    jah paar vriendinnen hadden me overgehaald.
    want ik was eigelijk nog nooit echt carnaval gaan vieren(mede door de muziek:P) en jah ik dacht dus zo van tevooren: jah worm vind ik het eigelijk niet leuk??,..het klinkt allemaal zo leuk, allemaal blije en verkleede mensen,...

    nou toen ik dus in de polonese werd gesleurd wist ik weer worm ik het nooit vn tevooren groots gevierd had:P

    maar het was echt supper leuk:O,..alleen ook heel deprimerend voor mij,..mn vriendin had namelijk in 1 avond 5 jongens aan de haak geslagen,..en moi? je raad het al 0:P

    Ik heb ook vakantie, maar ik bijna nog niks gedaan
    Ik ben gisteren met een vriendin naar de cinema geweest en dat is het >-<

    ik heb nu vakantie.
    en op een gegeven moment was ik me zo aan het vervelen; dat ik een boekverslag ging schrijven O.o dan weetje hoe erg het is^^


    it's cool to know nothing.

    (...)

    jah paar vriendinnen hadden me overgehaald.
    want ik was eigelijk nog nooit echt carnaval gaan vieren(mede door de muziek:P) en jah ik dacht dus zo van tevooren: jah worm vind ik het eigelijk niet leuk??,..het klinkt allemaal zo leuk, allemaal blije en verkleede mensen,...

    nou toen ik dus in de polonese werd gesleurd wist ik weer worm ik het nooit vn tevooren groots gevierd had:P

    maar het was echt supper leuk:O,..alleen ook heel deprimerend voor mij,..mn vriendin had namelijk in 1 avond 5 jongens aan de haak geslagen,..en moi? je raad het al 0:P

    haha, omg, mij hadden ze waarschijnlijk nooit zo ver gekregen, maar ik heb ook niet echt vrienden die dat leuk zouden vinden x] Ik woon ook vlakbij Rotterdam, hier leeft het helemaal niet x]
    En ach, die jongens, meestal zijn van die jongens die zo makkelijk te versieren zijn ook helemaal niet leuk joh :']


    Mew <3

    heb al vkntie ghad..ben sinds maandag weer op school:S


    Love makes you feel perfect :D

    ik heb nu vakantie.
    en op een gegeven moment was ik me zo aan het vervelen; dat ik een boekverslag ging schrijven O.o dan weetje hoe erg het is^^

    o_o ..
    Omg o_o
    ..
    Dokter bellen?


    Mew <3