• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    Mijn moeder en ik zijn er nog niet helemaal uit..

    want wij hebben ook zowiets van.. jah strax gaat het wel verkeerd en heb je het ineens ook al heb je de prik gehad.. maar verder iedereen om je heen zegt jah je moet hem gewoon nemen.. maar als mijn ma zegt dat ik het niet moet doen.. ik weet het dus niet.. maar jah ik heb nog 3 maanden om er over na te denken..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Even ontopic:
    Zoals ik al zei. Mij kan het geen ene fuck schelen wat er allemaal over gezegd wordt. Ik bedoel, wie ben jij om dat te zeggen? Wie zijn zij om dat op internet te plaatsen?
    Waarom moet je dit sturen? Wat kan jou het schelen of mensen die je toch niet kent wel of niet die prik laten nemen?
    Dat beslissen ze nog steeds zelf.

    Nee, goh >< En ik stuur dit, om te waarschuwen. Ik weet ook niet of die site's betrouwbaar zijn. Maar ze gaan het er echt niet voor de lol op zetten hoor.

    (...)
    Nee, goh >< En ik stuur dit, om te waarschuwen. Ik weet ook niet of die site's betrouwbaar zijn. Maar ze gaan het er echt niet voor de lol op zetten hoor.


    Waarschuwen? Wie weet is er niets van waaar.
    Nou dan, waarom plaats je het dan?
    Dat denk je maar, je weet niet waartoe mensen in staat zijn.


    Can I crash into your life?

    (...)

    Waarschuwen? Wie weet is er niets van waaar.
    Nou dan, waarom plaats je het dan?
    Dat denk je maar, je weet niet waartoe mensen in staat zijn.

    ??

    (...)

    Waarschuwen? Wie weet is er niets van waaar.
    Nou dan, waarom plaats je het dan?
    Dat denk je maar, je weet niet waartoe mensen in staat zijn.

    Misschien niet nee. Misschien ook wel. En dan is die prik slecht. Dat kan ook.

    (...)
    Nee, goh >< En ik stuur dit, om te waarschuwen. Ik weet ook niet of die site's betrouwbaar zijn. Maar ze gaan het er echt niet voor de lol op zetten hoor.


    Dokters weten heus wel wat ze inspuiten. Er zijn zoveel studies voor gedaan. Worden twee meisjes ziek, moet iedereen beginnen twijfelen voor om die prik te laten zetten >< Kom nou?


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Misschien niet nee. Misschien ook wel. En dan is die prik slecht. Dat kan ook.


    Misschien, misschien, misschien en nog eens misschien.
    Deze mensen willen de meiden gewoon bangmaken. En als het zo was, waarom brengen ze het dan nu pas in het nieuws, precies op hetzelfde moment meiden worden opgeroepen? Dat hadden ze ook eerder kunnen doen. ¬¬


    Can I crash into your life?

    (...)

    Worden twee meisjes ziek

    Misschien wel meer. Maar er staan 2 op die site.

    Pech, heb mm al gehad and OMG I'M STILL HERE gezond en all, dus als je et mij vraagd is het gewoon BS!!

    (...)
    Misschien wel meer. Maar er staan 2 op die site.


    Misschien wel, misschien niet. Ik heb ze allemaal al gehad en ik leef nog.


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Misschien, misschien, misschien en nog eens misschien.
    Deze mensen willen de meiden gewoon bangmaken. En als het zo was, waarom brengen ze het dan nu pas in het nieuws, precies op hetzelfde moment meiden worden opgeroepen? Dat hadden ze ook eerder kunnen doen. ¬¬

    Die site ziet er anders best wel serieus uit. En daar maak je mensen niet bang mee. Dat slaat nergens op ><

    (...)
    Die site ziet er anders best wel serieus uit. En daar maak je mensen niet bang mee. Dat slaat nergens op ><


    Bill ziet er toch ook als een meisje uit, die is toch ook een jongen?
    Het hoeft niet per sé iets te zijn wat het lijkt.


    Can I crash into your life?

    Ik heb het gelezen maar ik zal die prik moeten nemen van mijn ma. x_x


    je bent niet verplicht om hem te nemen ;) ookal wil je moeder het, JIJ mag kiezen ook daar kan ze je niet verplichten om hem te nemen


    You can never wear to much black

    (...)

    Misschien wel, misschien niet. Ik heb ze allemaal al gehad en ik leef nog.

    Jij wel. Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar op een site stond dat er in Amerika 18 meiden dood zijn gegaan eraan, 27 ofzo bijna dood/ernstig ziek, 18 verlamd en een aantal miskramen.

    Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar als dat waar is...is het niet goed.

    (...)
    Jij wel. Ik weet niet meer waar ik dat gelezen had, maar op een site stond dat er in Amerika 18 meiden dood zijn gegaan eraan, 27 ofzo bijna dood/ernstig ziek, 18 verlamd en een aantal miskramen.

    Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar als dat waar is...is het niet goed.


    Als dat waar is, is het inderdaad niet goed. Als. Maar, dan nog. Een geneesmiddel kan nooit op alle mensen werken. Dat kan gewoon niet. Er zijn altijd wel mensen die iets niet kunnen verdragen. Misschien bij die mensen ook. Ofwel zou er een fabrieksfout zijn. Dat zou heel lomp en ongelukkig zijn ><


    Listen to what we're not saying..