• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    nouja ik heb het neit gelezen ofzo
    maar ik wou die prik niet nemen, vroeger hadden ze al die dingen niet, en ik hoorde ook niemand klagen dusja..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    heb 'm all gehaad (':


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Overal zitten eventuele bijwerkingen bij.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm...njaa...ik heb ze al gehad, duzz...


    Live for something or die for nothing

    Njah, ik heb hem toch al gehad ^^
    zoals Happysnail zei: overal zit wel een bijwerking achter. En binnen een paar jaar zullen er wel nog betere dingen tegen kanker komen, maar als dit vaccin echt werkt, dan kunnen diegene die de spuit hebben gehad toch al één kanker minder krijgen.

    Ik heb hem toch al gehad. ^^. En hier zijn al zoveel topics over geweest. Komaan mensen het is gwn een prikje ga nou niet flauw en kinderachtig doen. x'3


    A. ikmisje.

    Djeez, maak die kinderen hier nog wat banger ja. Als zij nu baarmoederhalskanker krijgen omdat jij hen ervanaf gepraat hebt, is het jouw schuld. ><

    Nou, en bedankt. Waar slaat het op dat het dan mijn schuld is? =.= Ik zeg gewoon dat ik hem niet neem. Dan hoeven hun dat nog niet gelijk te doen ofzo.
    En als ik die prik neem omdat jullie zeggen dat het goed is en al die shit en ik word ziek. Dan is het jullie schuld.

    2maart de eersteÖ
    En de 2de 11mei..
    IK WIL NIET!xD
    Ik ben als de dood voor naalden!
    Of je er nou ziek van word of niet..

    Xo


    everything, in time

    Ik weet niet of het waar is, maar hoe dan ook ik moet die stomme prik toch wel halen van mn moeder :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik hem ze ookal alledrie gehad nog steeds gezond.

    Te laat ik heb hem vorig jaar al gehad

    :D

    (...)
    Nou, en bedankt. Waar slaat het op dat het dan mijn schuld is? =.= Ik zeg gewoon dat ik hem niet neem. Dan hoeven hun dat nog niet gelijk te doen ofzo.
    En als ik die prik neem omdat jullie zeggen dat het goed is en al die shit en ik word ziek. Dan is het jullie schuld.


    Zij mogen niet zeggen dat het dan jou schuld is,, en dan zeg jij dat het onze schuld wordt als jij ziek wordt van die spuiten... jaja O_o
    Trouwens of je die spuiten wel neemt of niet neemt bepaal jij/ je ouders (x toch? Kan je moeilijk anderen mensen de schuld geven omdat jij naar hun hebt geluisterd.

    (...)

    Zij mogen niet zeggen dat het dan jou schuld is,, en dan zeg jij dat het onze schuld wordt als jij ziek wordt van die spuiten... jaja O_o
    Trouwens of je die spuiten wel neemt of niet neemt bepaal jij/ je ouders (x toch? Kan je moeilijk anderen mensen de schuld geven omdat jij naar hun hebt geluisterd.

    Dat bedoelde ik sarcastisch ><
    En zeg dat laatste maar, tegen diegene die tegen mij zei dat het dan mijn schuld was.

    Ik heb die laatste prik al bijna een jaar geleden gehad, ik heb nooit problemen gehad. Een stijve arm, maar dat is meestal wel na een spuitje. In België was dat al langer verplicht, ben ik blij dat er toen niet zoveel gezeik rondging. -_-'
    Bij ons thuis was het gewoon: we kregen een brief binnen, het ging weken rond in elke nieuwszender dat je hem moest halen en er hongen duizenden posters in de buurt. Ons moeder zei tegen mij, dan zullen we hem maar gaan halen, ik dan: Ok wrm niet. Liever enkele spuitsjes en nooit die ene kanker hebben dan geen spuitjes en meer kans hebben dat ik het wel ooit krijg.

    Ik word echt kotsmisselijk van al die topics die er zijn van 'neem hem niet'. God, laat een mens toch es zelf zijn keuzes maken zonder een (slechte) invloed bij te bregen.

    En met die Spaanse kinderen; mssn hebben ze in Spanje een andere weerstand dan eig was voorgeschreven voor die prikken, Of die kinderen konden er gwn niet tegen, Of er kan altijd een fabrieksfout gebeuren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik gaa hem ook doen


    love is dead and dead is love