• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    (...)
    Nou, in een ander topic vonden ze me dom dat ik hem niet neem. Maar nu ik deze informatie weet, ben ik er zeker van dat het niet dom is.


    dude geloof niet alles wat je leest XD


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    @Conspiracy

    naja, dat boied niet, maar met die franse meisjes, dat was ook op het nieuws gekomen dan, en als je je laat inenten dan ben je vast wel weer eregsn anders tegen beschermd.


    Love is more than just 4 characters.

    O, weer zo'n zeiktopic over neem dat prikje niet. Kom op! Ik heb alledrie die prikken een paar maanden terug gehad, en ik ben nog zo gezond als iets. Waar slaat dit nou allemaal op? Er is totaal niets mis mee, echt niet.
    Laat je nou niet ompraten.


    Agree :Y)

    Ik twijfel echt>.<


    Music is the new sex

    Ik twijfel echt>.<

    Ik niet meer :Y)
    Kanker zit zowieso níét in mijn familie, en vaak is het erfelijk. En de kans ik klein dat je het krijgt. Dus.

    ik moet 10 maart Ö, en ik ga hem nemen, of je het wil of niet, dat is gewoon allemaaldikke bullshit!


    I can't see the future with tears in my eyes

    (...)
    Ik niet meer :Y)
    Kanker zit zowieso níét in mijn familie, en vaak is het erfelijk. En de kans ik klein dat je het krijgt. Dus.


    In het filmpje wordt gezegd dat het niet erfelijk is. Ja, ik weet niet, maar jij gelooft het allemaal.


    rules don't stop me

    dat is gewoon allemaaldikke bullshit!

    Zeg jij x'D

    (...)
    Ja, ik weet niet, maar jij gelooft het allemaal.

    Ik geloof niet alles. Ik ga me niet laten inenten met iets wat nog niet zeker is dat het goed is. (rare zin) Wie weet is het echt niet goed.

    Hmm..waarom bangmakerij.Als echt dokters enzo dat nog niet helemaal getest hebben is het toch geen bangmakerij maar de waarheid.Ik vind het nu wel een beetje griezelig heur.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ik geloof niet alles. Ik ga me niet laten inenten met iets wat nog niet zeker is dat het goed is. (rare zin) Wie weet is het echt niet goed.


    Ze spuiten nog steeds meisjes in met dat spul. Denk je nou echt dat dokters, opgeleide mensen, dat zouden doen als ze niet zeker wisten wat de gevolgen ervan zouden zijn, of het gevaarlijk was en of het levenslange letsels zou hebben?
    Denk het niet.


    rules don't stop me

    Beter voorkomen dan genezen toch?:8

    Ik en m'n bf zagen vaak tgn elkaar van ja verdoeme hè ik moet die nog steeds zeggen oohh m'n ma moet echt is een afsprak mkn en blabla
    btw van die prik ga ik niet sterven. Ik neem hem liever dan dat ik later moet zeggen dat ik het virus heb opgenomen.
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmm..waarom bangmakerij.Als echt dokters enzo dat nog niet helemaal getest hebben is het toch geen bangmakerij maar de waarheid.Ik vind het nu wel een beetje griezelig heur.

    Héhé, eindenlijk iemand die mij snapt:Y)

    Het is trouwens Serieus en niet; Seieus (krul)


    Love is more than just 4 characters.

    Ik moet op 26 april m'n laaste prik laten doen xD dit is dus wèl een beetje tè laat, niet? ;)
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams