• Gisteren ben ik dus naar de Ikea geweest en heb daar vanalles gekocht, waaronder een lamp. Leuk leuk, interessant. Mààr komen we thuis, hebben we de lamp niet mee. We kijken op het ticketje en ze staat er wel op en we hebben ze betaald. 20 euro. We bellen naar de Ikea om te vragen wat we nu moeten doen en zo een vreemde man aan de telefoon zegt dat we morgen nog is moeten terugbellen, omdat ze dan alles op papier hebben staan wat gevonden is enzo. Vandaag bellen we terug, staat het niet op de lijst. Gepikt dus. En we hebben het toch maar lekker betaald. ==' Ik zie echt niet in wie zich daarmee bezig houdt, als je ziet dat degene voor je aan de kassa iets vergeet, zeg je dat toch even? En neem je dat niet mee. ==' Wie heeft er nog al zoiets voorgehad? Ö Ik was er serieus slechtgezind om. I mean: Goodbye nieuwe lamp ofzo.


    Tanya is de beste.

    Aaahw, vroeger nam mijn moeder me heel vaak mee naar de Ikea. Maar het is daar altijd zo druk dat ik er zenuwachtig van word. ><

    Dat is echt klote. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik zou gewoon naar de Ikea gaan en zeggen dat je er wel voor hebt betaald.


    rules don't stop me

    O_o dat sucks

    @Jolien
    ik woon 2 straten van een ikea af x_X naja iets meer maar toch xD


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt klote. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik zou gewoon naar de Ikea gaan en zeggen dat je er wel voor hebt betaald.

    Juppa, is hun verantwoordelijkheid. ><

    Dat is echt klote. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik zou gewoon naar de Ikea gaan en zeggen dat je er wel voor hebt betaald.

    Ja, dat zei ik ook tegen mijn moeder. Maar wat zij zei snap ik ook wel. Je kan het niet bewijzen he, dat je ze nooit hebt meegekregen.


    Tanya is de beste.

    Of, misschien stak die lamp wa uit de zak uit, en heeft een voorbijganger hem eruit genomen?
    Da's wel om te rottn.


    007

    Of, misschien stak die lamp wa uit de zak uit, en heeft een voorbijganger hem eruit genomen?
    Da's wel om te rottn.

    Ja, dat kan ook altijd nog. Maar ik snap echt niet wie er zich daarmee bezighoud. Baaaaaaaah, ik word al meteen weer ambetant als ik er terug bij stil sta. Maarja, ik kan hem niet terug toveren, spijtig genoeg.


    Tanya is de beste.

    Ik heb ene haat aan ikea. Het is er steeds zo druk dat je er haast vertrappeld word. x'3


    A. ikmisje.

    Ik was ooit is mijn laken vergeten aan de kassa, maar gelukkig had ik het op tijd door :'3


    All was well.

    Ik heb ene haat aan ikea. Het is er steeds zo druk dat je er haast vertrappeld word. x'3


    indeed, of je moet super vroeg gaan >_< .


    I am an idiot, I move.