• Haaajj .. (H)

    ik vroeg me af wie hier op quizlet nou emo is of scene,
    nou hoef ik niet haat reactie's te krijgen & ook niet, ik ben geen scene of emo ik ben gewoon mezelf reactie's !
    gwn een antwoord of je het bent of niet ..

    Xx


    I'm a princess !

    weet ik veel


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    geen emo/scene.

    Ik ben een Anzo^^


    I am an idiot, I move.

    Ik haat hokjes gedrum.. Mij noemen ze allemaal emo nzoo ma kwn; Ik zal wel van alles zijn fs of nee ben gwn mezelf


    If music be the food of love, play on!

    (...)
    xP whaha kathy met knalroze haartjes en een tutu enz xD
    Zie je mij al :'D

    Lied noemt me emo x'd Maar dat ben ik niet ;D
    Ze is zelf emo x'd

    Ik niet. (:


    A. ikmisje.

    (...)Zie je mij al :'D


    xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Weet iCk véél,en of je mijn antw nu haad of niiet x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik haat hokjes gedrum.. Mij noemen ze allemaal emo nzoo ma kwn; Ik zal wel van alles zijn fs of nee ben gwn mezelf


    das kut jah


    I'm a princess !

    (...)

    xD
    Lach me niet uit :P

    Niemand hier is emo.


    Can I crash into your life?

    Iedereen denkt zowat dat die scene is omdat die getoupeerd haar heeft of omdat 'ie scene kleding draagt. GET OVER IT! Zo snel word je niet scene.
    En nee, ik ben geen scene. Ik vind de kleding wel leuk, maar ik heb geen zin om 24/7 sceneachtig erbij te lopen

    Ik kan binnen nu en een uur scene zijn.
    Het enige punt is, je moet ervoor zorgen dat het je staat. En dat kunnen sommige mensen niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niemand hier is emo.


    dat is nie waar

    Check hoeveel mensen zich aangesproken voelen, dit topic heeft pagina 8 alweer bereikt :'D
    - Uberemo Sam (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Dude, niemand is emo.
    Jaa, en nu ben ik hier weer met die hele shit van emo is een muziekstyl waar enkele mensjes een bepaald kapsel en kleding bij hebben gefoefeld. Waardoor nu vet veel mensen 'emo' zijn gwn omdat ze die kledij dragen en dat kapsel hebben maar dat vind ik vet bullshit. Want er bestaat geen egte emo, egte scene of egte weet ik veel wat. Iedereen gooit er zijn eigen ding bij waardoor niemand ooit helemaal volledig aan die stereotypen zal voldoen.
    Ik ben trouwens gwn mezelf. Ik draag zwart en dingen van Hello Kitty mijn haar is van kleur verry scene en ik loop rond met een vette hiphop-pet op mijn kop.

    helemaal mee eens