• Haaajj .. (H)

    ik vroeg me af wie hier op quizlet nou emo is of scene,
    nou hoef ik niet haat reactie's te krijgen & ook niet, ik ben geen scene of emo ik ben gewoon mezelf reactie's !
    gwn een antwoord of je het bent of niet ..

    Xx


    I'm a princess !

    (...)
    (cool)
    Ik sta voor positiviteit in het leven. Een vreemde aparte groepering heeft de betekenis van emo helemaal omgedraaid. En waarom gaan alle credits naar de USA terwijl de Uberemo uit Nederland komt?
    Tss. Geen stijl.

    Ja, naja zeg! ö Ik ben gewoon fan van jou 8]
    Überemo's zijn cool! vooral al ze zo positief zijn!


    I stole the diamonds from your eyes.™

    (...)
    Nah.. lijd gewoon aan narcisme.


    En dat is? [/dom]

    emo is een muziekstijl, dus niemand kan zomaar emo zijn. :']

    En Scene... tja? Wat zal ik daar op zeggen. Het is wel cool, maar ik ben het niet.


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    En dat is? [/dom]

    'Narcissus is een jongeman die hopeloos verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld. Een narcist is dus een persoon die vol van zichzelf is.'

    (...)
    'Narcissus is een jongeman die hopeloos verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld. Een narcist is dus een persoon die vol van zichzelf is.'


    Hoow ok dankje ^-^

    Dude, niemand is emo.
    Jaa, en nu ben ik hier weer met die hele shit van emo is een muziekstyl waar enkele mensjes een bepaald kapsel en kleding bij hebben gefoefeld. Waardoor nu vet veel mensen 'emo' zijn gwn omdat ze die kledij dragen en dat kapsel hebben maar dat vind ik vet bullshit. Want er bestaat geen egte emo, egte scene of egte weet ik veel wat. Iedereen gooit er zijn eigen ding bij waardoor niemand ooit helemaal volledig aan die stereotypen zal voldoen.
    Ik ben trouwens gwn mezelf. Ik draag zwart en dingen van Hello Kitty mijn haar is van kleur verry scene en ik loop rond met een vette hiphop-pet op mijn kop.

    Wat jy zegt, is zó vet waar. Maar alle kindertjes hier zyn te dom om dat te begrypen --'Oh, kyk naar my, ik ben EMOOOO'
    Of ' Kyk haar nou, ze is echt zo mooi, ze is sceeeeneeee. '


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zeker niet. Je ziet wel eens mensen zeggen 'Ik niet' terwijl ze het eigenlijk wél zijn. Of mensen die zeggen van wel terwijl ze het níet zijn. Maar ik ben serieus geen Emo of Scene. Het is zéker niet mijn stijl..


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    'Narcissus is een jongeman die hopeloos verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld. Een narcist is dus een persoon die vol van zichzelf is.'

    O.o dus myn probleem gaat nog verder dan te veel ego, en te arrogant? XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    O.o dus myn probleem gaat nog verder dan te veel ego, en te arrogant? XD

    Ja, jij bent gewoon verliefd op je eigen schoonheid en karakter. :Y)

    (...)
    'Narcissus is een jongeman die hopeloos verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld. Een narcist is dus een persoon die vol van zichzelf is.'


    dus een narcis houd van zichzelf ?? :$ [/of ben ik nou dom? en ja ik bedoel de bloem niet de narcist]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Wat jy zegt, is zó vet waar. Maar alle kindertjes hier zyn te dom om dat te begrypen --'Oh, kyk naar my, ik ben EMOOOO'
    Of ' Kyk haar nou, ze is echt zo mooi, ze is sceeeeneeee. '

    Dankt u en jij hebt ook vet gelijk.


    Innocence.

    (...)
    Ja, jij bent gewoon verliefd op je eigen schoonheid en karakter. :Y)

    Toen ik 8 was, zei ik altyd dat ik getrouwd was met mezelf omdat ik dé perfecte vrouw voor mezelf ben :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    dus een narcis houd van zichzelf ?? :$ [/of ben ik nou dom? en ja ik bedoel de bloem niet de narcist]

    Hmm, geen idee. Maar laten we 'ja' zeggen. :Y)

    (...)
    Dankt u en jij hebt ook vet gelijk.

    Kom dudette, we gaan EMO ZYN :Y)
    Of dan ben jy de emo, en ik de scene. (: Of andersom XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hmm, geen idee. Maar laten we 'ja' zeggen. :Y)

    -Lydt aan narcisme.-
    JE GAAT ER TOCH NIET DOOD VAN?! O.O


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3