• Haaajj .. (H)

    ik vroeg me af wie hier op quizlet nou emo is of scene,
    nou hoef ik niet haat reactie's te krijgen & ook niet, ik ben geen scene of emo ik ben gewoon mezelf reactie's !
    gwn een antwoord of je het bent of niet ..

    Xx


    I'm a princess !

    (...)
    Ik ben 'normaal'.
    En vorig jaar was ik een wwemo.



    haha okeedan


    I'm a princess !

    Ik kan toch zo niet tegen de mensen die zichzelf emo of scene noemen. Scene lijdt af van Scenequeens/Scenekings en is voor mij alleen maar een meisje met een piercing op een overdreven/abnormale plek, getoupeerd haar en die alles doet om aandacht te krijgen.
    Emo is een ander verhaal. Dat is puur een muziekstijl. Een vriendin van mij noemt zichzelf Scene. Nou, dan kan ze wel roze haar hebben, of coontails, ze is still geen scene, ook geen emo. Emo is een muziekstijl, dat kun je niet zijn. Het is geen bijnaam waar je mee geboren wordt, het is geen geloof waar je in gelooft, en het is niet iets wat je leert op school.
    Je kunt simpelweg niet emo zijn, ookal noem je jezelf zo.
    Hetzelfde geldt voor scene.


    Can I crash into your life?

    Ik ben gewoon mezelf (:
    Geen emo, geen scence.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan toch zo niet tegen de mensen die zichzelf emo of scene noemen. Scene lijdt af van Scenequeens/Scenekings en is voor mij alleen maar een meisje met een piercing op een overdreven/abnormale plek, getoupeerd haar en die alles doet om aandacht te krijgen.
    Emo is een ander verhaal. Dat is puur een muziekstijl. Een vriendin van mij noemt zichzelf Scene. Nou, dan kan ze wel roze haar hebben, of coontails, ze is still geen scene, ook geen emo. Emo is een muziekstijl, dat kun je niet zijn. Het is geen bijnaam waar je mee geboren wordt, het is geen geloof waar je in gelooft, en het is niet iets wat je leert op school.
    Je kunt simpelweg niet emo zijn, ookal noem je jezelf zo.
    Hetzelfde geldt voor scene.


    Woww een heel verhaal xD
    maar hoe weet je nou zo zeker dat ze het dan ook niet zijn , als hun vinden dat hun emo/scene zijn , laat ze dan lekker ;)


    I'm a princess !

    WTF MAN !!

    Een vriendin van mij noemt zichzelf Scene.
    Weetje dat het ook een schande is om jezelf een scene QUEEN te noemen? :'D

    ik vind emo en scene wel cool maar zelf heb ik niet het idee dat ik het ben (spreekt hierdoor veel mensen tegen)
    volgens mij is het zielig om jezelf zo te labelen
    zoals iemand me ooit is zei :
    "Je kunt niet emo zijn je kunt er enkel naar streven, waardoor je je eigen stijl ontwikkeld !!"


    God must like dumb people he made ME !!

    ik vind emo en scene wel cool maar zelf heb ik niet het idee dat ik het ben (spreekt hierdoor veel mensen tegen)
    volgens mij is het zielig om jezelf zo te labelen
    zoals iemand me ooit is zei :
    "Je kunt niet emo zijn je kunt er enkel naar streven, waardoor je je eigen stijl ontwikkeld !!"



    :P


    I'm a princess !

    (...)

    Woww een heel verhaal xD
    maar hoe weet je nou zo zeker dat ze het dan ook niet zijn , als hun vinden dat hun emo/scene zijn , laat ze dan lekker ;)


    Dan staan ze voor schut.
    Hoe ik het zeker weet? Emo is een muziekstijl, en scene is aandachttrekkerij.


    Can I crash into your life?

    (...)Weetje dat het ook een schande is om jezelf een scene QUEEN te noemen? :'D


    Agree.


    Can I crash into your life?

    (...)

    Dan staan ze voor schut.
    Hoe ik het zeker weet? Emo is een muziekstijl, en scene is aandachttrekkerij.



    als jij dat vind ;)


    I'm a princess !

    (...)


    als jij dat vind ;)


    Tja.


    Can I crash into your life?

    mag slotje op.


    I'm a princess !