• Haaajj .. (H)

    ik vroeg me af wie hier op quizlet nou emo is of scene,
    nou hoef ik niet haat reactie's te krijgen & ook niet, ik ben geen scene of emo ik ben gewoon mezelf reactie's !
    gwn een antwoord of je het bent of niet ..

    Xx


    I'm a princess !

    (...)
    Mja, lang leve ik, he! :'D

    not!! ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    (...)
    not!! ^-^




    ^^


    I'm a princess !

    (...)
    not!! ^-^

    Dan kan je niet meer zo hard lachen als met mij! ^-^ Niemand is zo grappig als ik! ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)



    ^^

    Lach niet met andermans miserie! (cat)
    ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Dan kan je niet meer zo hard lachen als met mij! ^-^ Niemand is zo grappig als ik! ^-^


    groot egoo !! (A)(H)


    I'm a princess !

    Lekker ego om dat van jezelf te zeggen ¬¬

    Heb je het over mij? :8


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    groot egoo !! (A)(H)

    Mja, maar we lachen heel wat af tesamen x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik ben geen van beide,, ben gwn me zelf ^^

    (...)
    Mja, maar we lachen heel wat af tesamen x'D


    xD


    I'm a princess !

    hmm ik wordt wel eens emo genoemd maar dat is eme romdat ze alles maar bij emo gooien laatste tijd. nee ik vindt neit dat ik bij een van de 2 hoor^^

    Ik ga hier even iets over zeggen.
    Ik vind niet dat er hier iemand Emo/Scene kan zijn. Nee, zo kun je het niet beschrijven.

    Emocore (ook wel emo) is een muziekgenre dat tot een subgenre van de hardcore punk behoort. De naam emocore staat voor emotional hardcore.

    Emo is een muziektype dat dateert uit de jaren 80 van de 20ste eeuw. Emo combineert hardcore en punkmuziek met melodische en experimentele muziek. Vanaf eind jaren 90 evolueerde de term "emo", tegenwoordig verwijst emo ook naar een modestijl en een lifestyle voor (vooral) jongeren.


    Ditzelfde geld voor Scene. Je kleedt je als een emo, een scenequeen of sceneking, het is min of meer een stijl. Je wordt niet geboren met als bijnaam "Emo" of "Scenequeen" en zo. Dus dan kun je het ook niet zijn.


    -

    (...)
    Heb je het over mij? :8

    Nee heur :] In het algemeen.
    'Hallo ik ben -naam- en ik ben emo/scene'

    zulke mensen XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben meer een wirwar van stijlen tussen Gothic Punk emo scene. Maar ik ben meestal te vinden met vooral skater kleren

    haha ik heb nu 4 kledng stukken van een skate merk :P Volcom, Nina, electric en natuurlijk Zoo York :p


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik blijf bij mijn conclusie over die ´emo-cultuur', Scene vind ik een ander verhaal.
    Maar, ik blijf erbij.. dat de sub-cultuur of hoe je het wilt noemen. Simpelweg niet bestaat. Iedereen die zichzelf zó 'emo' vind, noemt zich zo omdat die daar bij WILT horen. Dus faker de fake. De muziek-genre Screamo&EmoCore
    bestaan ófcourse wel, maar als je dat luisterd wilt niet zeggen dat je een 'emo' bent.
    Dit is MIJN conclusie, gelieve geen reacties hierop.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    ikke wel


    love is dead and dead is love