• Haaajj .. (H)

    ik vroeg me af wie hier op quizlet nou emo is of scene,
    nou hoef ik niet haat reactie's te krijgen & ook niet, ik ben geen scene of emo ik ben gewoon mezelf reactie's !
    gwn een antwoord of je het bent of niet ..

    Xx


    I'm a princess !

    (...)


    daat slaat dus echt nergens op .,
    Sommige hebben gwn zelfkennis zoals TeddyMurder al zegt ;)


    Jaaaaa =O


    Your make-up is terrible

    Ik ben de Uberemo. Het staat zelfs op mijn Blackbunny. Ik ben de emo der emo's.

    you're more emo than my mom ö


    I stole the diamonds from your eyes.™

    (...)
    you're more emo than my mom ö

    (cool)
    Ik sta voor positiviteit in het leven. Een vreemde aparte groepering heeft de betekenis van emo helemaal omgedraaid. En waarom gaan alle credits naar de USA terwijl de Uberemo uit Nederland komt?
    Tss. Geen stijl.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    -grinnikt en kijkt naar haar eerder geposte berichtje-


    -hoopte dat dat berichtje sarcastisch was-

    Ik ben heel erg scene, joh.
    Met mn poefhaar.


    blame the bully.

    (...)


    daat slaat dus echt nergens op .,
    Sommige hebben gwn zelfkennis zoals TeddyMurder al zegt ;)


    Dat noem ik geen zelfkennis, dat noem ik gewoon erbij willen horen x)
    Maar ieder zijn mening, right?

    I(H)Scene.
    Maar ik=donker met FACKINGKROESHAAAR dAN KAN IK GEEN SCENE HAAR (huil)


    hoi.

    (...)-hoopte dat dat berichtje sarcastisch was-

    Nah.. lijd gewoon aan narcisme.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vraag me af waarom we een grens trekken van 'vanaf je er zó uitziet ben je scene / emo'. Dat vind ik helemaal nergens op slaan. Het is niet omdat je zwart draagt, dat je emo bent. Of omdat je een ontploft kapsel hebt en roze schoentjes draagt dat je scene bent.

    Ik vraag me af waarom we een grens trekken van 'vanaf je er zó uitziet ben je scene / emo'. Dat vind ik helemaal nergens op slaan. Het is niet omdat je zwart draagt, dat je emo bent. Of omdat je een ontploft kapsel hebt en roze schoentjes draagt dat je scene bent.


    Probeer dát mijn zus+iedereen die me ooit emo noemde maar eens wijs te maken :Y)

    Djeezus, er is hier niemand écht emo/scene. Allemaal wannabeetjes. Niemand is echt emo of scene, alleen maar omdat die 'beroemde' peepz, die 'een hogere' status hebben zich zo noemen, gaat iedereen dat doen..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben de Uberemo. Het staat zelfs op mijn Blackbunny. Ik ben de emo der emo's.

    komt sij weer aan xD

    en ik ben niet iemo of scene ik ben nicol.


    We can only learn to love by loving.

    Djeezus, er is hier niemand écht emo/scene. Allemaal wannabeetjes. Niemand is echt emo of scene, alleen maar omdat die 'beroemde' peepz, die 'een hogere' status hebben zich zo noemen, gaat iedereen dat doen..


    Like ik al heb gezegd x-)

    (...)

    Like ik al heb gezegd x-)

    Ik lees geen andere pagina's. X_X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dude, niemand is emo.
    Jaa, en nu ben ik hier weer met die hele shit van emo is een muziekstyl waar enkele mensjes een bepaald kapsel en kleding bij hebben gefoefeld. Waardoor nu vet veel mensen 'emo' zijn gwn omdat ze die kledij dragen en dat kapsel hebben maar dat vind ik vet bullshit. Want er bestaat geen egte emo, egte scene of egte weet ik veel wat. Iedereen gooit er zijn eigen ding bij waardoor niemand ooit helemaal volledig aan die stereotypen zal voldoen.
    Ik ben trouwens gwn mezelf. Ik draag zwart en dingen van Hello Kitty mijn haar is van kleur verry scene en ik loop rond met een vette hiphop-pet op mijn kop.


    Innocence.