• Like, ja! Ik zit zonet te denken, en ik dacht toen van 'Het is best raar, dat mensen met Renée (decoy) willen meeten, maar ik gewoon bijna naast haar woon & met haar naar school ga. Dat mensen zoveel moeite doen, om een glimp van haar opte vangen en ik ken haar gewoon.'
    vaag hé?
    kennen jullie dat ook?

    Nu voel ik me belangrijk :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, want ik zie m'n buren nog niet echt op Ql zitten x'D
    Ik zie eigenlijk niemand die ik ken op Ql zitten, behalve dan diegene die ik kén van Ql >-<

    Ehm, nee eigenlijk heb ik dat niet x'D


    The soul needs autumn.

    Neen, dat heb ik eigenlijk niet :')


    Listen to what we're not saying..

    Nee. Ik heb genoeg aan mezelf :'). Ik doe namelijk niet aan facetoface meetings met 1 persoon. Dus helaaaaaas moet ik mezelf maar de hele dag meeten.


    I recycle my thoughts.

    Nee. Ik heb genoeg aan mezelf :'). Ik doe namelijk niet aan facetoface meetings met 1 persoon. Dus helaaaaaas moet ik mezelf maar de hele dag meeten.

    ook leuk. =D

    (...)
    ook leuk. =D

    Wellllll it seems to be a littl' boooored


    I recycle my thoughts.

    Nee. Ik heb genoeg aan mezelf :'). Ik doe namelijk niet aan facetoface meetings met 1 persoon. Dus helaaaaaas moet ik mezelf maar de hele dag meeten.

    Dat is nog eens tragisch o_o [/sarcasme]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is nog eens tragisch o_o [/sarcasme]

    Nee hoor, valt wel mee. Ik doe het al zo'n 3 maanden. Het is een echte aanrader! Je ondekt je waaaare "ik" nog eens een keer! (cool)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Wellllll it seems to be a littl' boooored

    omygoad. ik ga morgen meeten. wahaha!
    weetje, ik meet ook wel eens met mijzelf.
    in de spiegel. =D

    (...)
    omygoad. ik ga morgen meeten. wahaha!
    weetje, ik meet ook wel eens met mijzelf.
    in de spiegel. =D

    Aaaaaah noooo, I realleee prefer self-meetingg. It's so awesummmm!


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Aaaaaah noooo, I realleee prefer self-meetingg. It's so awesummmm!

    iknooooooooow!
    hyper ofzo? =D

    nop (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)
    Nee hoor, valt wel mee. Ik doe het al zo'n 3 maanden. Het is een echte aanrader! Je ondekt je waaaare "ik" nog eens een keer! (cool)

    Zo, dat klinkt erg aantrekkelijk!
    Hoe duur is dat? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is vaak met bekende mensen. Bijv. de buren van Sharon den Adel in Gouda komen dat hoofd elke dag tegen terwijl ik gewoon zit te fantaseren over hoe geweldig het wel niet zal zijn om 1 gesprek te voeren.


    No growth of the heart is ever a waste