• Ik zoek een cover voor mijn nog niet begonnen verhaal Judaskus.

    Het is een misdaaddrama/detective-ish

    Samenvatting:

    Jane Garraty de hoofdinspecteur van het rustige kustplaatsje Golddale krijgt veel hooi op haar vork als ze op een zaak word gezet in een grote stad. Er is een lichaam van een rijke vrouw aangetroffen en met enkele richtlijnen van haar nieuwe collega John Hale, opent ze het onderzoek.

    Al snel ondervind Jane moeilijkheden met de gebruiken in de grote stad en ook worstelt ze met diverse persoonlijke dilemma's die Jane nooit tegen was gekomen in Golddale.

    Maar als het onderzoek vastloopt zorgt dat voor veel onrust in de grote stad.
    Zeker als de hoofdinspecteur zelf ook iets te verbergen heeft.

    John Hale: Tom Hiddleston (mogen foto's in pak zijn.' Er zijn veel cutouts/pngs van hem.
    'bad' guy: Norman Reedus (hier zijn ook wel genoeg foto's van.

    Ik gebruik geen faceclaim voor Jane dus ik wil er niet een vrouw in ofzo. Alleen die twee mannen. Voor de rest is alle invulling aan jullie qua achtergrond invulling en lettertype.

    Sfeer: Duister, beklemt, thriller
    Titel: Graag een met en een zonder
    Verticaal.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 15:29 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik zal morgen eentje maken (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Top!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...





    Here you go (: Hopelijk vind je het wat!


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Slotje op aanvraag.


    What would Emma do?