• Waarom? Dat zal ik je haarfijn uitleggen.

    -Een vriend van me is overspannen, dat kreeg hij gister te horen. Ook omdat hij nog loopt te stressen dat ie van zijn 7e tot zijn 9e seksueel misbruikt is.
    -De zus van een vriendin van mijn vriendin is keihard op haar nek gevallen. Gelukkig niet gebroken, maar ze hád dood kunnen zijn.
    -Vlak bij mij, op de rotonde is er een ongeluk gebeurt, een pizzacoureur en een politie-auto zijn op elkaar geknald.
    -In Alphen a/d Rijn, waar ik 2 plaatsen verderop woon, staat Lieftink in de fik. Lieftink is een raamkozijnenfabriek met allemaal hardhoute kozijnen enz. De rook is heel giftig, en veel vrienden van me die daar wonen konden allemaal de rook zien. Zelfs hier, in Nieuwkoop, waar ik dus woon, kan je het zien.


    a figment of your imagination

    Op dat soort dingen ga je letten op vrijdag de 13de ^^

    Een jongen bij mij uit de klas, heeft een gat in zijn hoofd.
    4 hechtigen, zielig iknow.
    maar geloof er niet in, het had ook een andere dag kunnen gebeuren =D

    volgens onderzoek zijn maandagen de 13e dagen waarop veel meer ongeluk gebeurt (;

    xx


    everybody needs a song.

    mijn rapport is slecht en het is vrijdag de 13de .. toeval ? x]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zaols Krullsel zegt op zo'n dingen ga je dan letten
    Maar ik heb vandaag geluk gehad mijn WW (Wetenschappelijk Werk) leerkracht was ziek en heb de eerste twee uren studie gehad, en ik zag echt op tegen die lessen, dus mijn dag was goed. Ik zag er tegen op omdat ik heel onhandig ben en de twee laatste weken al iets heb laten vallen en water over banken heb gekapt:Y)


    Live life limitless.

    volgens onderzoek zijn maandagen de 13e dagen waarop veel meer ongeluk gebeurt (;

    xx


    klopt omdat we er meer op letten... dacht ik ><
    maar ik ben zoiezow op mijn hoede... op 6 juni 2006 heb ik er nogal mee gespot en toen ben ik bijna dood gegaan aan een appel waar ik dus ineens alergies voor was geworden ><
    misschien toeval misschien niet... maari k hou het in mijn achterhoofd... vooral omdat ik nu een epi-pen moet bijdragen ><


    A Noble was Born in Chaos

    Whaha, een vriendin van mij had vandaag fucking veel geluk! Nu is ze het Duistere Kind...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Jeetje =O, mij is vandaag niets gebeurd ofzo, alleen datk ruzie kreeg met mn vriendje..


    I don't need words to feel those lips.

    Weet je, ik woon in Alphen.
    En wij gingen opzoek naar die brand >< 't is volgens mij een matrassenfabriek en een keukenbladendinges. Maar het stond echt ontzettend in de fik o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Iemand van mijn klas heeft zich gisteren verbrand aan 250°

    Die zelfde dingen hadden ook vandaag kunnen gebeuren hoor. Maar dat komt gwn. omdat ze vrijdag de 13e een ongeluksdag noemen,En dan denk je als er iets gebeurt. dat het met die dag te maken heeft, Maarjah, had dus ook vandaag kunnen gebeuren :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    mijn rapport is slecht en het is vrijdag de 13de .. toeval ? x]

    Nee, dat heet te lui zijn om te leren.

    bij mij was het juist een geluksdag:Y)
    gym viel namelijk uit op vrijdag de 13e dus was ik in plaats van tien over 4 om tien voor 3 al uit en ik had een 10 voor nederlands gehaald (A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    (...)
    Nee, dat heet te lui zijn om te leren.


    MUHAHAHAH! x'] Omg., die vind ik goed!


    Sometimes it's best not to care.

    ik was toen ziek (AA)
    En vergeten om een kaartje aan mn vriendje te sturen --' dat egbeurd me dus nooit meer :P

    maar op zoiets ga je echt letten, als je er iedere dag op let, moet je maar eens zien wat er allemaal gebeurd ;)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.