• jaa ik ga duss geen topics meer maken ,niet omdak minder online ga komen fseu maar gwn omdat ALLES van mij verplaatst word naar oftopic..
    Zelfs als dat daar niet hoort fseu..
    Like , Wat is het nut dan nog,Bij oftopic leest tog nooit iemand iets.. Wrm bestaat dat gedeelte eigenlijk ,,Tis daar dood O.o
    Maar deze word ook wel weer verplaatst ,Im Sure ^^
    VOor een reden soals ONnuttig , Of als je 1 keertje OffTopic gaat ,terwijl je zegt dat iedereen weer OnTopic moet gaan ^^ Hmm,, Of als iedereens topics like wel nuttig sijn maar om de 1 of andere reden mijn topics nooit ,terwijlk egt neit de enige ben die soms een beetje maar wat weg lult..
    Hoelang ik het vol hou .. das weer een ander verhaal XD
    Maar ik word er gwn soo siek van dat topics als ik heb pantoffeluggs gehaalt in de stad=D Wel zwaar intresant sijn fseu maar alsk iets seg over muziek,kopstem dat opeens Offtopic is ><
    Like ,ALs je me haat/niet mag zeg dat dan gwn ..Bespaard me een hoop typwerk voor topics die tog niemand leest aangezien ze in Offtopic staan ^^ Like ,,Dood gedeelte daar.. XD
    Xx.


    Crack a bottle

    het is ook niet alles om 3/4 van het hele actieve topic gedeelte vol te hebben met onzinnige topics.

    vandaar.


    i need you like a heart needs a beat.

    Biatch. Jij stopt met NIET met je topics. Die lieve modjes hier op Q. moet dan maar mooi de reden van de verplaatsing erbij zetten. Want mijn sgattie mag niet met haar topics stoppen. Daar zijnb d'r topics veel te stoer voor.

    Topics met fzweuw,like en nog meer van die iritante onnozele stopwoorden vind ik persoonlijk niet echt nuttig :X, maar nee ik knal niet zomaar toppics naar offtopic.


    Wie du mir, so ich dir.

    het is ook niet alles om 3/4 van het hele actieve topic gedeelte vol te hebben met onzinnige topics.

    vandaar.

    Maar wrm worden dan sowat alleen maar die van mij deruit geschopt =.=


    Crack a bottle

    Topics met fzweuw,like en nog meer van die iritante onnozele stopwoorden vind ik persoonlijk niet echt nuttig :X, maar nee ik knal niet zomaar toppics naar offtopic.

    Maar zo typ ik ,, Met die onnozele stopwoorden^^ Da ben ik like,Aangewent XD
    En selfs met die stopwoorden kan een topic tog nog wel erges overgaan of zie ik dat verkeerd =.='


    Crack a bottle

    (...)
    Maar wrm worden dan sowat alleen maar die van mij deruit geschopt =.=
    mm mischien omdat die van jou zo opvallen omdat jij alleen het voor elkaar krijgt om abnormaal veel topics te openen die vaak nergens over gaan,.
    en ga amar kijken bij offtopic, daar staan genoeg topics van anderen.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)mm mischien omdat die van jou zo opvallen omdat jij alleen het voor elkaar krijgt om abnormaal veel topics te openen die vaak nergens over gaan,.
    en ga amar kijken bij offtopic, daar staan genoeg topics van anderen.

    Jaa ,maar ik ben egt neit de enige >< EN als ik bijv eerst een topic open over iets en 5 seconden later maakt iemand anders iets over hetselfde word nog steeds die van mìj deruitgeschopt >< En offtopic is dood ,, daar komt nooit iemand ;O


    Crack a bottle

    (...)
    Jaa ,maar ik ben egt neit de enige >< EN als ik bijv eerst een topic open over iets en 5 seconden later maakt iemand anders iets over hetselfde word nog steeds die van mìj deruitgeschopt >< En offtopic is dood ,, daar komt nooit iemand ;O
    misschien moet je de fout niet altijd bij een ander leggen.

    denk nou es na of jou topics altijd zo important, en belangrijk voor quizlet en anderen zijn.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)misschien moet je de fout niet altijd bij een ander leggen.

    denk nou es na of jou topics altijd zo important, en belangrijk voor quizlet en anderen zijn.

    Like ,,als ik dat niet doe hebk het alsnog gedaan ,,Duss tegenwoordig begin ik gwn al met de verdediging omdat iedereen tog wel in de aanval sgiet ^^

    En selfs gaan ze wèl erges over worden se nog verplaats.. ><


    Crack a bottle

    (...)
    Like ,,als ik dat niet doe hebk het alsnog gedaan ,,Duss tegenwoordig begin ik gwn al met de verdediging omdat iedereen tog wel in de aanval sgiet ^^

    En selfs gaan ze wèl erges over worden se nog verplaats.. ><

    gaan ze dan in jouw ogen ergens over, of ook in die van anderen.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    gaan ze dan in jouw ogen ergens over, of ook in die van anderen.

    Dat sul je aan die mensjes moeten vragen ^^ se reageren in ieder geval wel ,,dus als het egt soo onnuttig was word het wel weggeklikt><


    Crack a bottle

    (...)
    Dat sul je aan die mensjes moeten vragen ^^ se reageren in ieder geval wel ,,dus als het egt soo onnuttig was word het wel weggeklikt><

    daar zullen inderdaad de meningen over verdeeld zijn.


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    daar zullen inderdaad de meningen over verdeeld zijn.

    Miss omdat meningen anders zijn, Maar jullie (mods) die hebben duss ook een eigen mening ,,DUhh logica, maar ik seg maar wat als bijv een kwart van de forumgastjes mijn topic nutteloos vind en een mod fseu en de rest niet dan word die alsnog verplaats omdat die mening van die mod dan telt fseu ><
    WNt van die andere users die het nutteloos vinden weetje het niet omdat die meestal niet reageren ><


    Crack a bottle