• Het nummer Vallende sterren is echt prachtig ö
    vooral met die clip, na 80 keer ben ik er nog emotioneel van.
    Wat vind jij van dit lied?
    Of van N en S?

    (als je ze in het diepst van je hart haat, breng t dan wel normaal over aub, ;) )

    Ik vind ze niet zo goed x]
    Heb het niet op Nederlandse muziek


    Your make-up is terrible

    Ik vind ze niet zo goed x]
    Heb het niet op Nederlandse muziek


    :) Ieder z'n mening toch?

    ik heb er niet echt iets mee,
    maar ik en een vriendin hadden het wel een keer gezellig xD
    we waren namelijk op de tmf awards en daar hebben we wel met ze mee gezongen xD voor de rest heb ik er niets mee....


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    :) Ieder z'n mening toch?


    Vind ik ook ^^
    Ik vind het niet erg om ze een keertje te horen, maar ik zou het nooit meerdere keren op een dag kunnen horen, niet kunnen meezingen en op mijn mp3 luisteren x]


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat liedje ook wel goed.
    Maar ben totaaal geen fan

    'X

    Ik ben totaal geen fan van hun muziek. Een vriendin van my is het wel en die maakt me er echt de hele dag gek mee. >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ken het nummer niet en vin N&S niet echt geweldig. Niet mijn muziek smaak, ze waren trouwerns laatst nog bij ons in het dorp, ze traden op. Dat was wel gezellig^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Ben totaal geen fan van Ned muziek,maar echt prachtig liedje <3

    Ik ken dat lied niet...
    maar ik hou ook helemaal niet van nederlanstalige muziek..


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb het niet op nerderlandse volksmuziek maar het numer Pak maar m'n hand heeft een mooie betekenis. :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben absoluut geen fan Nick en Simon maar ze zijn best grappig xD


    : )

    Vallende Sterren vind ik echt prachtig ö. En ook nog wel andere liedjes van ze. Ze brengen dat echt heel mooi over. Ik moet vaak door hnu liedjes huilen, net als jij. Ik haat ze dus like niet, maar ben geen fan van hen. Muziek is dus soms wel leuk, maar niet áltijd. :]
    x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Afschuwelijk.
    Ik ken het lied wat jij bedoelt niet, misschien vind ik die opeens mooi ofzo.


    -

    Ik ken ze niet :S:)


    007