• misschien stel ik me aan ofzo. maar k weet niet, maar ik vind dit gewoon niet leuk.
    ons pap en mam hebbe ene kei grote foto van mijn zus in een foto lijstje.
    eerst stond die achter de bank op een glaze tafeletje da aan de muur hing.
    kwam ik vnamiddag thuiss. staat die mdden in de kamer op de sitetable ( is gewoon een glazen langwerpige tafel)
    ik natuurlijk zegge van. zie je meteen wie de leifste dochter is, en ons mam was super kwaad. en mijn zus heeft hem nu weer terig gezet


    So Wrong, It's Right <3

    Ik snap jou idee wel. Maar volgensmij bedoelen ze het niet zo. Maar, t komt idd wel heel lullig over


    The economy is suffering, let it DIE!

    dat is inderdaad best wel kut


    Life is hard and then we die

    ja je zou er foute ideeën van kunnen krijgen, ja ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap je wel, ik bedoel als ik een foto van alleen mijn zusje op de tafel zou zien, zu ik ook denken van; zo zie je ook weer wie het lievelingetje is. :X


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Lullig. ik denk dat ze het niet zo bedoelen.

    Hebbik ook gehad ><
    kheb die foto gewoon zelf op de zolder gezet als mn ouders niet thuis waren, en ze hebben hem nog steeds niet gevonden :'D

    x


    Let's do this poo

    Dit komt inderdaad erg lullig over. Ik snap je, ik hoop dat je zus wel lief is. Maar als je dat echt vind praat er met je ouders over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hmm.. klinkt inderdaad niet echt leuk.. maar weet je.. je moet je er niks van aan trekken..
    Mijn zus is ook zo'n geval.. maar ze heeft ook de meeste ruzie met mijn ouders. Maar mijn broertje is echt het absolute lievelingetje.. een moederskindje dat NIKS fout kan doen. En als er dan iets is altijd meteen gaat huilen :S en DAT werkt dan !! :O

    heb je wel een goede band met je zus?? XD
    ikke heb ruzie met de mijne.. omdat ze me al 2 maanden weigert te zeggen WIE haar vriendje is.. terwijl dat ik al weet dat ze er een heeft.. heb namelijk een foto gezien van haar zoenend op de afterparty van het gala:O


    rawr! I'm a pirate

    heel normaal dat je zo doet
    bij mij thuis word me zusje voorgetrokken
    zij krijgt heel veel kado's ik en me broer mogen blij zijn als we ietd krijgen

    Mijn zus slaat me met een stoel :')
    Dan weten we nu wie dat het probleemkind thuis is.


    All was well.

    Wel lullig


    : )

    ahgrr vervelend voor jou. Maar ze zullen dat zo wel niet bedoeld hebben.

    idd erg lullig. Ik heb dat thuis niet(enige kind) maar bij mijn oma wel!>'< ze heeft zo van de 3 kleindochters zo'n verzilverde schoentje heá van mijn 2 oudere nichten stonden ze goed en dat van mij stond helemaal anders om en helemaal achter aan!:S dat vond ik dan ook niet echt 'super leuk' ik had echt zo iets van; ik kom hier gvd bijna elke dag en dan nog staan die van m'n nichten vóór mij..:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij ons hebben ze ons alle 2 op een plank staan ö


    I don't need words to feel those lips.

    Aansttellerij.
    Het spijt me om dit te zeggen, maar denk je nu echt dat je ouders meer van je zus houden dan van jouw ofzo?
    Ik bedoel maar, mijn tweelingzus zegt constant dat zij de beste is, dat zij de beste dochter is, en mijn ouders reageren niet. Dus ze ontkennen ook niet.
    Je ouders bedoelen het immers niet zo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay