• wie heeft er wel eens de film stay alive gezien die is egt dodelijk eng! en heeft iemand daarna ook die game gespeeld? die durf je daarna egt nei mr te spelen!


    love is dead and dead is love

    Ik heb er wel al veel over gehoord, en men BF heeft die okk gezien, maar zelf heb ik hem ng niet gezien. :')


    A. ikmisje.

    Ik heb er wel al veel over gehoord, en men BF heeft die okk gezien, maar zelf heb ik hem ng niet gezien. :')


    hij is egt dodelijk! mr je moet hem niej midden in de nacht kijken want dan is ie egt eng!


    love is dead and dead is love

    Die lijkt me zo kewl he! Ik hou echt van horror films <33 En de spel lijkt me ook geweldig <33 Ik ga die dus mooi dees weekend bekijken :Y) mwhaha :D:D

    Ik vind horror echt doodeng, kan er heel slecht tegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hem al een paar maanden geleden gedownload (flower)
    Maar nog geen tijd gehad om te bekijken xD
    Maar volgens een vriendin is ie heel eng en tof. =d


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb hem half gezien, vond hem doodeng x]


    Your make-up is terrible

    is die op dvd?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    mm moet ik dringend een gaan huren ^^

    haha ja idd xD ik wil hem ook wel eens zien kijke of die egt zo eng is als mensen zegge xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    haha ja idd xD ik wil hem ook wel eens zien kijke of die egt zo eng is als mensen zegge xD


    hij is egt eng en daarna moe je dat spel die er bij hoort ook spelen dan durf je die nie meer te spelen


    love is dead and dead is love

    (...)

    hij is egt eng en daarna moe je dat spel die er bij hoort ook spelen dan durf je die nie meer te spelen


    ik ben dol op zulke films :p
    waar gaat het ongeveer over dan?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Volgens mij heb k em gzien, gaat het dan niet, over 1 of ander 'geest' ofzo, die je vermoord? met een spel, met een koets ofzo.. weet het niet meer, maar,

    ik vond hem niet eng, tenminste als het die film is x']


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Niet gezien, en dat is denk ik maar goed ook, ik ben niet zo'n horror type :'D ik word namelijk best snel bang ><


    Life is more than that you eyes can see

    ik heb die gezien en die was egt niet eng :P :Y) me nicht die ouder dan mij is die was egt bang :S