• Toen ik net bezig was met het maken van een lijstje, en me tegen het einde bedacht dat ik sommige nummers toch zou willen wisselen, kon ik dat niet vinden. Dus het leek me handig als je de volgorde van de items kan veranderen, net als bij hoofdstukken (en stories, quizvragen).
    Op deze manier hoef je niet alle eerdere/latere items te verwijderen.

    Mocht een screenshot met wat ik bedoel handig zijn, dan hoor ik dat graag en ga ik die maken.


    Plus als ik op [volgorde] klik bij [mijn lijstjes] (niet bij lijstje aanpassen, maar op de pagina met je lijstjes) kom ik bij de zoekfunctie uit met de melding dat de pagina niet bestaat. Ik weet niet of dat al bekend is?


    Screenshots van hoe ik het voor me zie:
    Ik heb de "verander volgorde" van quizvragen gebruikt, en de plek waar je de nummers veranderd er voor gezet. Zo lijkt het me meer overzichtelijker dan wanneer je helemaal aan de rechterkant van de pagina moet kijken. Dus eigenlijk heb ik die van stories en hoofdstukken gebruikt (gezien die links van de hoofdstukken en stories staan en van quizvragen rechts).



    En ik ga dit net zo lang bumpen tot het doorgegeven wordt door een mod (A)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2015 - 19:35 ]

    Eens.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hier ben ik het wel mee eens! Zou handig zijn!


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Hier ben ik het wel mee eens! Zou handig zijn!


    Queer zijn is gewoon alles

    Agree.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb toch maar screenshots toegevoegd. (:

    Ik ben het hier mee eens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is dit al geopperd toen de lijstjes er net waren. ^^
    Al kan het geen kwaad om er nog een keer de aandacht op te vestigen, want ik zou dit ook heel graag willen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    Volgens mij is dit al geopperd toen de lijstjes er net waren. ^^
    Al kan het geen kwaad om er nog een keer de aandacht op te vestigen, want ik zou dit ook heel graag willen. c;

    Ik had ook het idee dat ik het al eerder gezien had. Maar ik kon het niet vinden toen ik er naar zocht.

    Er is volgens mij ook geen echt topic voor, volgens mij gaf iemand dat destijds als suggestie in het lijstjes-topic zelf. Toen dat geïntroduceerd werd, zeg maar.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit voorstel komt mij ook bekend voor, maar het zou inderdaad wel heel erg handig zijn. Lijkt me een goede aanvulling voor Rutgers to do lijstje als het daar nog niet op staat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yetti schreef:
    Hier ben ik het wel mee eens! Zou handig zijn!


    16 - 09 - '17

    Lothbrok schreef:
    Er is volgens mij ook geen echt topic voor, volgens mij gaf iemand dat destijds als suggestie in het lijstjes-topic zelf. Toen dat geïntroduceerd werd, zeg maar.^^

    Dat zou inderdaad kunnen.
    Square schreef:
    Dit voorstel komt mij ook bekend voor, maar het zou inderdaad wel heel erg handig zijn. Lijkt me een goede aanvulling voor Rutgers to do lijstje als het daar nog niet op staat. (:

    Yep, vind ik ook (:

    Ohh! Zou zoveel meer werk voorkomen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Daar liep ik inderdaad ook tegenaan dus eens!


    Amor Omnia Vincit

    Done :D


    Dit is mijn signature...