• Hoi iedereen! Na zo'n vijf dagen rondkijken op Quizlet, besloot ik me maar voor te stellen op het forum! Ik heb rondgekeken of daar een speciaal topic voor was, maar zoiets vond ik niet dus stel ik me zo even voor! Ik wist niet precies of dit bij het stamcafé of juist overige promoten hoorde, dus sorry als het fout staat! In ieder geval, daar komt ie :3

    Mijn naam is June (Meteorsea is de username)! Ik ben achttien jaar en studente. Soort van. Eigenlijk half, want het is een vooropleiding aan het conservatorium. Wat inhoud dat ze me klaarstomen voor de audities van volgend jaar (yeah... niet mijn ding audities). Aan het conservatorium doe ik de studie Docent Muziek, omdat ik erg veel van muziek houd en mijn hoofdinstrument is klassiek zang (operaaaaaaaa kuch kuch). Of ik zeker weet of ik dit wil doen? Nee. Het enige waar ik zeker over ben in mijn toekomstige leven (als ik die heb natuurlijk, ik kan net zo goed onder de bus belanden morgen) is dat ik schrijfster wil worden. Het liefst over de hele wereld, boekverfilmingen, maar ik houd het eerst bij Nederland. Nee, correctie; laat ik eerst maar eens een boek afschrijven. Dan zien we wel weer verder lol. Omdat de vooropleiding niets voorstelt, werk ik daarnaast nog als cassiere bij de Albert Heijn. Iets wat ik niet mijn hele leven wil blijven doen. Ik woon nog thuis bij mijn ouders en broertje en twee honden en heb hiervoor een tussenjaar gehad.
    Mijn hobby's zijn schrijven, lezen en muziek maken (piano spelen en zingen) en niets doen, want dat moet soms ook gebeuren :3. Ik kijk graag films en tv series waaronder Harry Potter, Castle, en The Walking Dead op dit moment toch echt mijn favoriet zijn. En verder weet ik niet wat ik wil vertellen, maar vragen zijn altijd welkom! Daarnaast wil ik er even bij zeggen dat Quizlet echt awesome is van wat ik tot nu toe heb gezien! :Y)
    Dank jullie wel voor het lezen! :3



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Welkom op Quizlet *O*
    Zeg alvast gedag tegen je sociaal leven.


    -

    Welkom op Q: een site waar je snel verslaafd aan raakt, maar niet van die verslaving af komt. ;]


    Do what people say you can't.

    Aangenaam :Y).

    Oh ja, het is niet verboden om mij een GB of PB te sturen, moest je daar behoefte aan hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Welkom!!! :)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)


    26 - 02 - '16

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)


    Nee, ik denk dat mijn bierbuik daar te groot voor is sorry (krul)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Welkom. Niets is hier wat het lijkt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)

    Lol. Net nadat ik me welkom postte kwam het in me op xp.


    -

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)
    Het verbaast me weer niet dat jij die reactie post. :W
    Laten we maar hopen van niet zou ik zeggen.

    Alvast veel plezier. Lees in ieder geval maar eens goed de huisregels, want je voor je het weet doe je anders iets verkeerd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dankjulliewel allemaal!

    @Avarosa zal ik doen dankjewel! :]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Welkom op Q.. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Welkom! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Comanche schreef:
    Ik ben wantrouwig. Kun je toevallig ook bodybuilden? (cat)