• oke het gaat dus om het kamp waar wij begin dit schooljaar naartoe gingen [/niet brugger kamp want ik zit in de 3e xD]
    nouja wij daar natuurlijk op de fiets heen ¬¬
    hadden we een pauze... wij natuurlijk van alles en nog wat eten en drinken...
    dus ik will het weg gooien...
    staat er daar naast het bankje waar we zaten een prullebak zo een met zon voetsteun waar je op moet staan zodat die klep open gaat.... heel normaal lijkt mij maar okej xD
    dus ik ga op die voetsteun staan... maar buiten dat die deksel wel gewoon omhoog gaan komt die prullebak een halve meter naarvoren gevallen...
    ik schrok me de ***** natuurlijk ¬¬
    mja ik werd er vandaag weer aan herinnert xD
    maarja zeg zelf... alsof jij zou verwachten dat die prullebak zowat op je af komt springen xD


    A Noble was Born in Chaos

    Gemene prullenbak =O


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sjooow x]
    Lijkt me schrikken


    Your make-up is terrible

    ist oowk wel xD ik denk die klep gaat omhoog ik gooi alles weg en ik loop terug maar neeh die bak valt me zowat aan xD


    A Noble was Born in Chaos

    Prullebakken in de aanval, wereld verovering!!!:P

    Wat een onaardige actie van die prullebak :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jauh hea vond ik nou oowk xD


    A Noble was Born in Chaos

    Zo goed ^^


    i don´t know what i need to say now x)

    Wuhahaha XD
    Ik zou me echt kapot schrikken xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dat was in walibi een rijden prullenbak ik schrok me de ***** in want ik wou er wat i gooien een toen gingdie rijden maar wel melig zoo een prullenbakXD


    Some angels have no wings.

    ik zou me ook dood schrikken. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xD melig.. ALIEN INVASIE!! EN ZE LIJKEN OP PRULLENBAKKEN, ALLEMAAL,,,, VERSTOP JE EN GOOI NIETS MEER IN PRULLENBAKKEN MET EEN DENKSEL WANT HIJ VALT JE ZO AAN!! RED JEZELF!!!


    xD zorrieknorrie ben nogal melig [probeert een serieus gezicht te houden, maar proest het uit van hte lachen bijna]


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Ik mag die prullebak zo precies niet, welke prullenbak valt er nou iemand aan, enkel die gestoorde maar die anderen zou je toch denken dat ze lekker met je kletsen =3 [/heeft te veel fantasie die poppen vans chool praten ook en zijn eng want hebben gee lichaam]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    okee. whaha! ik had laatst een keer dat ik de wc uit kwam lopen en toen stond er ineens een prullenbak... toen struikelde ik erover en viel er bijna in! midden in school!!Ö
    maar ik begrijp je... prullenbakken zijn niet te vertrouwen!;]


    Als je maar een ananas hebt..