• Ik zit hier nu al een hele tijd als een idioot te grijnzen maar daar heb ik een reden voor!
    ik las ergens dat als je lacht dat je lichaam dan pretstofjes maakt. dus nu zit ik hier met een idiote te grijns te typen en ik wist niet dat je het kon hebben, ik heb ook spierpijn in mijn wangen!. Dus als je je beroerd voelt, SMILEE!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik Smile mee!
    I like it

    als ik 's nachts in men bed lig lig ik altijd te grijzen , gwn spontaan :8 maar ik ben ook niet echt normaal xD

    ja lachen is gezond =D


    It's heavy but you are not the only one

    Like, dat heb ik nu wel nodig -_-
    Maarik zit voor de cam, ziet er nogal idioot uit -_-


    Your make-up is terrible

    ja lachen is gezond =D

    ja tenzij je eruit komt te zien als een clown met een idiote grijns op zn kop.

    @TurnBack.
    Ik kickboks wel eens in mijn slaap, niks om voor te schamen dat je grijnst 's nachts :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    ja tenzij je eruit komt te zien als een clown met een idiote grijns op zn kop.

    @TurnBack.
    Ik kickboks wel eens in mijn slaap, niks om voor te schamen dat je grijnst 's nachts :')


    xD kickboksen , lekker hevig ö naast jouw wil ik dan toch niet ligge hoowr (lol)

    Like, dat heb ik nu wel nodig -_-
    Maarik zit voor de cam, ziet er nogal idioot uit -_-

    Dan doe je de cam uit :ó


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    xD kickboksen , lekker hevig ö naast jouw wil ik dan toch niet ligge hoowr (lol)

    Heb medelijden met mijn broer&ma die bij mij in bed moesten slapen op vakantie (eerste nacht mn broer, toen me ma :O) Toen me pa, maar daar hoef je geen medelijden mee te hebben want die sliep er gewoon doorheen xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Dan doe je de cam uit :ó


    Ik zeg wel iets grappigs x] valt het niet zo op ^^


    Your make-up is terrible

    Laat me raden: Hoe overleef ik?
    xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Laat me raden: Hoe overleef ik?
    xD

    Ja :"D
    oke nu kijk ik weer normaal.
    met een glimlach.
    want ik krijg mn mond niet meer normaal :$


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Heb medelijden met mijn broer&ma die bij mij in bed moesten slapen op vakantie (eerste nacht mn broer, toen me ma :O) Toen me pa, maar daar hoef je geen medelijden mee te hebben want die sliep er gewoon doorheen xD


    xD Heb ik geluk , ik ben enig kind xD

    Ik dans en zing in mijn slaap x'D


    a figment of your imagination

    Ik dans en zing in mijn slaap x'D

    Haha, nu zie ik iemand zonder gezicht heel blij headbangen op zn bed en dan dik zit de grunten terwijl ie slaapt XD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Haha, nu zie ik iemand zonder gezicht heel blij headbangen op zn bed en dan dik zit de grunten terwijl ie slaapt XD


    Lol, dat wil ik zien x]


    Your make-up is terrible