• Ja, heel veel mensen vinden clowns eng, (ik ookxD) terwijl die dingen grappig moeten zijn, waarom eigenlijk O.o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb nooit een horror film gezien waar een clown in voor kwam, maar tog vind ik clowns eng xD en aan jullie reacties te zien moet ik maar geen it kijken O.O
    die wil ik eigenlijk wel een keer zien :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Als je erover nadenkt, zijn clowns eigelijk gewoon raar.


    blame the bully.

    Toch komen er clowns voor in horrorfilms hoor O.O Weet je wel, dat sijn dan wel so'n poppen but se sijn eng ofso en weet je ik had ooit eens een film gesien en op het einde gingen se so onder een bed en daar lag so'n clown so heel vredig en opeens draaide die sijn hoofd en grijsde gemeen, toen moest ik gillen en heb ik altijd gegild als ik een clow sag


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Toch komen er clowns voor in horrorfilms hoor O.O Weet je wel, dat sijn dan wel so'n poppen but se sijn eng ofso en weet je ik had ooit eens een film gesien en op het einde gingen se so onder een bed en daar lag so'n clown so heel vredig en opeens draaide die sijn hoofd en grijsde gemeen, toen moest ik gillen en heb ik altijd gegild als ik een clow sag

    O.O Dat lijkt op het einde van zo'n andere film waarvan ik de naam ben vergeten. Alleen ging dat niet over clowns maar over 4 vriendinnen die in een grot gingen en die werden opgegeten door mens etende wezens :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    O.O Dat lijkt op het einde van zo'n andere film waarvan ik de naam ben vergeten. Alleen ging dat niet over clowns maar over 4 vriendinnen die in een grot gingen en die werden opgegeten door mens etende wezens :Y)


    en wat is de link naar die film? O.O Ik ben de naam ervan ook vergeten maar echt, dat einde, dat was fucking eng en die film ging ook totaal niet over clowns maar toch lieten se op het einde een clown sien die so gemeen grijnsde en ik ben bang :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    en wat is de link naar die film? O.O Ik ben de naam ervan ook vergeten maar echt, dat einde, dat was fucking eng en die film ging ook totaal niet over clowns maar toch lieten se op het einde een clown sien die so gemeen grijnsde en ik ben bang :3

    Die film kwam op tv XD
    Dat is ook lekker, een film die niet over clowns ging maar eindigt met een een clown die lacht xD
    in final destenation kwam volgens mij oko een clown voor :Y) maar die liep gewoon voorbij xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb nooit een horror film gezien waar een clown in voor kwam, maar tog vind ik clowns eng xD en aan jullie reacties te zien moet ik maar geen it kijken O.O
    die wil ik eigenlijk wel een keer zien :Y)
    Ik heb ook nooit zulk soort films gezien, maar ik ben gewoon altijd bang voor ze geweest. Er was toen ik klein was een ballonclown(die kon zelfs Elmo namaken, maar dat boeit ff niet) en ik was als de dood. Die grijns, die schmink.

    (...)Ik heb ook nooit zulk soort films gezien, maar ik ben gewoon altijd bang voor ze geweest. Er was toen ik klein was een ballonclown(die kon zelfs Elmo namaken, maar dat boeit ff niet) en ik was als de dood. Die grijns, die schmink.

    Ja die grijns is gewoon doodeng :ó
    iedere seconde van de dag een smile op hun hoofd
    gewoon té eng


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Die film kwam op tv XD
    Dat is ook lekker, een film die niet over clowns ging maar eindigt met een een clown die lacht xD
    in final destenation kwam volgens mij oko een clown voor :Y) maar die liep gewoon voorbij xD


    O.O Aso, maar dese film was ik gaan huren ofso x D en ja die was raar die clown op het einde 'nd omg een clown die voorbij wandelt ;S sla hem vanvoor op sijn smoel ofso :Y) Clowns mogen niet meer op dese wereld sijn, se maken kindjes bang (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    O.O Aso, maar dese film was ik gaan huren ofso x D en ja die was raar die clown op het einde 'nd omg een clown die voorbij wandelt ;S sla hem vanvoor op sijn smoel ofso :Y) Clowns mogen niet meer op dese wereld sijn, se maken kindjes bang (baby)

    Ja maar bij dat stuk waar die clown voorbij liep waren ze op de kermis :']
    & kom laten we gaan staken tegen clowns :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Ja die grijns is gewoon doodeng :ó
    iedere seconde van de dag een smile op hun hoofd
    gewoon té eng
    Hoe houden ze het toch vol :'D

    (...)
    Ja maar bij dat stuk waar die clown voorbij liep waren ze op de kermis :']
    & kom laten we gaan staken tegen clowns :Y)


    Ja! :Y)

    weg met clowns weg met clowns : )


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja! :Y)

    weg met clowns weg met clowns : )


    *prikt met hooivork in de clowns* :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)Hoe houden ze het toch vol :'D

    ik kan wel 5 mionutn met een grijns rondlopen zonder dat ik spierpijn in mn gezicht krijg:"D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    *prikt met hooivork in de clowns* :Y)


    [/slaat met wattestaafjes op hun kop] :Y) ben tegen geweld!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson