• Ja, heel veel mensen vinden clowns eng, (ik ookxD) terwijl die dingen grappig moeten zijn, waarom eigenlijk O.o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vin die zoo eng in die horrorfilms waar die zo enge ogen en hun schmink overdreven is wat de bedoeling moet lijken dat ze zogezegd lachen. x)
    maar eigenlijk heeeeeeeel eng kijken. iedereen verschiet toch als ie een clown zou tegenkomen in het donkerrrr; krijg al sgou dak dees hier schrijf x)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ben eigenlijk nooit bang voor clowns geweest, en weet eigenlijk ook niet waarom anderen er zoveel schrik van hebben!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ze zijn creepy! Met hun haar en make up nsoo. Gewoon raar ! Wie weet is het wel een pedo fsoo .... (':
    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Muhaha, wij op school hebben circus, en dan komen 2 mannen [/19jaar] bij ons, en die zijn kei grappig, en dan worden ze met de voorstelling geschminkt, en dat is heel grappig.
    Maar die jongen die ziet er zonder schmink ook uit als een clown.. Dat is heel grappig :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb er bang voor maar mijn zus een werkelijke fobie! Ik ben er bang voor omdat ze zó veel te happy zijn enzoo. Ze lachen altijd zo duivel >,o

    gewoon! die lach!
    Vroeger had ik een poster van een lachende clown in mijn kamer.
    Ik kon niet slapen steeds lag ik ernaar te turen, maar ik vond die clown niet grappig, ik vond gewoon dat hij een moordlustige blik had in zijn ogen en ik had er steeds nachtmerries over toen ik jong was.
    Dus clowns zijn een traume voor me xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Vroeger vond ik clowns eng. Maar toen had ik ook zo'n enge poster van een clown op mijn kamer. En durfde ik er nooit te slapen.
    Tegenwoordig vind ik clowns niet echt eng meer. ;D

    omdat ze tekenen altijd tranen op hun wangen maar ze lachen, wat een creeps x'D

    Kheb gewoon een horrorfilm gezien erover x'D

    x


    Let's do this poo

    Ik ben er niet echt bang voor maar heb wel schrik want in mijn gat is er iets gebeurd met een clown en een klein meisje :S Wat hier al gezegd is, dat was dus bij ons in de buurt, alleen staat het er een beetje verkeerd het ging zo:
    Babysitter legt het meisje in bed en het meisje valt gewoon in slaap, na een kwartiertje begint het kindje te huilen de babysitter gaat kijken, het kleine meisje kijkt huilend naar de clowns 'pop' in de hoek. Als ze wer gerustgesteld is en weer in slaap is gaat de babysitter weer naar beneden, het meisje begint weer te huilen en als ze gerust is besluit de babysitter de ouders te bellen. "Uw dochter is bang voor de clowns pop in haar kamer waar kan ik hem voor even leggen?" vraagt ze en inderdaad de ouders zeggen; "Wij hebben helemaal geen clowns pop." daarna heeft de babysitter snel opgehangen en rende naar de kamer van het meisje waar de clown boven het meisje hing, de clown vluchtte zo snel als hij kon en de babysitter en het kleine meisje waren half in shock, het bleek dus een pedofiele clown te zijn ><
    Maar ik ben bang voor appels :Y)
    Dat is zo nep :'D

    Ik ben niet bang voor ze maar ik wo4rd er chagrijnig van als ze met een kut grijns lopen op hun smoel en zo. Ik zij 1 keer zo: Wat lach je nou? Tegen een clown X'D

    Omdat ze eng zijn ?. x3


    A. ikmisje.

    Omdat ze doodeng zijn ><
    Nee, alleen die clowns uit horrorfilms, zoals it :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Omdat ze doodeng zijn ><
    Nee, alleen die clowns uit horrorfilms, zoals it :']


    echt ehhhh. x)
    "it" ging er zooooo hard over.ö x) die film bekijk ik NOOIT meer vn myn leven. jakkes; die heeft mij zo'n trauma bezorgd x)


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Omdat de meeste wel eens een horrorfilm hebben gesien met een enge clown waardoor se daar dus bang van worden, ik onderandere ben daardoor er so bang van geworden ik vind die dingen vreselijk :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ben niet bang voor clowns maaar voor paspoppen.
    ik ben als de doods voor die dingen.