• Ja, heel veel mensen vinden clowns eng, (ik ookxD) terwijl die dingen grappig moeten zijn, waarom eigenlijk O.o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ze zijn zo nep vrolijk
    Dat is eng
    met die geverfde gezichten
    BRR(huil)

    Omda mijn zus zo ooit is een "broodje-aap-verhaal' heeft verteld :S

    Een babysit let op een klein kindje. Als ze het kindje in haar bed gaat leggen ziet ze een beeld van een clown in de kamer staan. Ze belt naar de ouders om te vragen of ze de clown mag verplaatsen omdat ze er schrik voor heeft. De vader antwoord: "Wij hebben helemaal geen beeld van een clown in onze kamer staan."
    De politie komt, en blijkt dat het geen beeld was, maar een échte man verkleed als beeld van een clown.


    ZO eng! Toch? :S
    ja ik las dat ook, en toen moest ik helemaal niet veel meer van clowns weten


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ja ik las dat ook, en toen moest ik helemaal niet veel meer van clowns weten


    Nee, idd. Altijd als ik juist in slaap val moet ik aan da verhaaltje denken :S CREEPY


    007

    (...)

    Nee, idd. Altijd als ik juist in slaap val moet ik aan da verhaaltje denken :S CREEPY
    ik ga daar nu zkr ook aan denken hea x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)ik ga daar nu zkr ook aan denken hea x'D

    Ja ik ook o.o Massa nachtmerrie hier :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ze hebben enge grijnzen, ook al kijken ze verdrietig en als er in een griezelfilm een clown in beeld komt betekend dat altijd slechte dingen.


    I am an idiot, I move.

    ik ben bang voor ITTS O.o
    O MY GOSH!
    ik vind ze zo doodeng hea!
    gewone clownen zijn leuk, maar itts..
    -trilt al bij de gedachte-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben niet bang voor clows, why would I?


    History is not hatred.

    Je weet nooit wie er onder die lagen schmink zit

    Ik ben er niet echt bang voor maar heb wel schrik want in mijn gat is er iets gebeurd met een clown en een klein meisje :S Wat hier al gezegd is, dat was dus bij ons in de buurt, alleen staat het er een beetje verkeerd het ging zo:
    Babysitter legt het meisje in bed en het meisje valt gewoon in slaap, na een kwartiertje begint het kindje te huilen de babysitter gaat kijken, het kleine meisje kijkt huilend naar de clowns 'pop' in de hoek. Als ze wer gerustgesteld is en weer in slaap is gaat de babysitter weer naar beneden, het meisje begint weer te huilen en als ze gerust is besluit de babysitter de ouders te bellen. "Uw dochter is bang voor de clowns pop in haar kamer waar kan ik hem voor even leggen?" vraagt ze en inderdaad de ouders zeggen; "Wij hebben helemaal geen clowns pop." daarna heeft de babysitter snel opgehangen en rende naar de kamer van het meisje waar de clown boven het meisje hing, de clown vluchtte zo snel als hij kon en de babysitter en het kleine meisje waren half in shock, het bleek dus een pedofiele clown te zijn ><
    Maar ik ben bang voor appels :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omdat die make up zo eng is. En door de film IT :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben er niet echt bang voor maar heb wel schrik want in mijn gat is er iets gebeurd met een clown en een klein meisje :S Wat hier al gezegd is, dat was dus bij ons in de buurt, alleen staat het er een beetje verkeerd het ging zo:
    Babysitter legt het meisje in bed en het meisje valt gewoon in slaap, na een kwartiertje begint het kindje te huilen de babysitter gaat kijken, het kleine meisje kijkt huilend naar de clowns 'pop' in de hoek. Als ze wer gerustgesteld is en weer in slaap is gaat de babysitter weer naar beneden, het meisje begint weer te huilen en als ze gerust is besluit de babysitter de ouders te bellen. "Uw dochter is bang voor de clowns pop in haar kamer waar kan ik hem voor even leggen?" vraagt ze en inderdaad de ouders zeggen; "Wij hebben helemaal geen clowns pop." daarna heeft de babysitter snel opgehangen en rende naar de kamer van het meisje waar de clown boven het meisje hing, de clown vluchtte zo snel als hij kon en de babysitter en het kleine meisje waren half in shock, het bleek dus een pedofiele clown te zijn ><
    Maar ik ben bang voor appels :Y)


    OMG ja daar heb ik het dus niet mee he xD
    Als ik zoiets lees moet ik zeker NIETS meer hebben vn Die Clowns ... Aaa..


    Your Butt is Mine!

    Ze lachen zo moordlustig. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omdat ik vroeger een prik kreeg die enorm pijn deed, en die clown mij uit ging lachen :]. En toen heb ik daarna nog een keer een clown gezien, zown horrormens, nou sindsdien hoef ik het woord clown maar te horen en ik ben der vandoor :].


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ze zijn altijd vrolijk en ik horrorfilms is het meestal slecht als er een clown komt:')
    Maar ik vind van die porseleinenpoppen nog enger dan clowns :')


    If you want me to listen, whisper...