• Ik was net over me fobie heen!!
    Want ik ging vorug jhaar ofzu, Saw 1 kijken, en het engst van alles vond ik die Pop op die driewieler, die telkens zegt 'I Wanna play a game Whit you' *Ofzo* Maar daar was ik toen overheen, zet ik de pc aan, Heeft me broer hem als agtergrond >< dus ik weer slaapeloosheid!!
    en nu was ik er helemaal over heen.
    en dus hebbe we het ergens over beneden.. en dus kwam die pop ook aan woord, en ik zeggen dat die het engst is.. Loopt Thom te zeggen dat dat geen pop is, maar die gast met een masker!!!
    Maar ik dnek zo, die kaak gaat tog op en neer, en is tog veel te klein, voor mens ;o Maar dat is dus wel die gasT!
    en Nu heb ik mijn Fobie terug!!!!
    Want ik durfde niet meer naar boven, dus ik ging zo Boe zebggent me kamer in, maar ik sgok meer van mezelf dan van mijn leege kamer, en nu moet ik heel nogdug plassen maar ik durf niet ;o
    En, EN ik ga de komende 3 weken dus egt niet kunnen slaapen he!!!! ;o
    Dus, weet iemand wat je daar tegen kunt doen ofzu,, want ik wil niet weer nagtmerries. teminsten als ik ubberhaupt in slaap kom ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    eehmm.. k weet niet echt wat je daar tegen kan doen,
    meestal als k ergens bang voor ben [ik ben bang voor clowns >.<] dan moet je gewoon [als je alleen bent ofzo] jezelf heel stoer vinden xD
    e gewoon allemaal cool doen en denken of hardop zeggen; ja ik kan jullie wel aan. [xd lol]

    bij mij werkt het in ieder geval wel :P
    lol

    maar die gast is toch masterlijk? :o ik vind hem echt dé shit XD gewoon lol<33


    ..Endure the Shadow, is cast on Devotion..

    Maar maar, ik durf me niet eens om te draaien, om me deken te pakken ;o
    En clowns zijn ook eng ;o
    Maar niet zo eng als die Gast pop geval!! want die speelt helle agterlike spelletjes met mensen, en IT die clown is ook helemaal eng! maar nu ben ik nog steeds niet over me fobie heen ,en moet ik nog steds heel nodug plasse.
    en ik weet niet wat die gast is, want ik heb altijd gedagt dat het een pop was die op afstad bestuurd werd ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ehhhhh..
    Denk aan andere dingen, zet muziek op, zing mee enzo. Dan vergeet je 't. Kijk een film want dan ben je meer met de film bezig.


    I live for the applause, you will die for it.

    ah ooh:O(baby)

    ikweetniet meiske(H)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Maar, maar, als ik dan in me bedje licht, komt het van zelf wel weer ;o
    Voor nu helpt het wel. maar niet als ik zo in bed licht..
    Man ik ga me nacht lampje te voor schijn toveren, want ik ga niet 'Slapen' zondere!!! Mij te eng


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik weet wat je moet doen
    je moet aan iemand(zoals een vriendin) vragen of zij die popgeestding die dasn in jpu kamer zou moeten zitten weg te drijven met 1ofander ritueel en dan ook nog die popdinges uit je hoofd verdrijven

    ik weet niet zeker maar ik denk dat het helpt


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik weet wat je moet doen
    je moet aan iemand(zoals een vriendin) vragen of zij die popgeestding die dasn in jpu kamer zou moeten zitten weg te drijven met 1ofander ritueel en dan ook nog die popdinges uit je hoofd verdrijven

    ik weet niet zeker maar ik denk dat het helpt

    hell yeah,, bassie komt in actie hoar!!:PxD


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    JIGSAW =D
    Ik vind hem wel.. droog xd
    btw; ik weet niet zeker of hij Jigsaw heet, maar dat boeit me niet n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    hell yeah,, bassie komt in actie hoar!!:PxD


    hé geen grapjes
    dat moest mijn moeder vroeger doen als ik bang was dat er spoken ofsow onder mijn bed zaten om mij op te eten ofsowxD
    op het begevemoment vond mijn moeder her irri worde en toen zijn ze dat ik vriendjes moest worde met die spoken en dat deed ik
    en vervolgens vond ze het irri dat ik 's nachts nog met mn kop onder het bed hing om nog even met die spokenvrienden te pratenxD

    het is ook nooit goedxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Probeer hem je steeds voor te stellen op een manier waarop het niet meer eng is , en als je bang bent; denk daar dan aan terug.


    BAM!

    Ten eerste, het is wel een pop x] Ik heb hem gezien xD.. En ten tweede.. het is niet echt. Hij is niet echt.. en hij zal jou niet in een of ander huis opsluiten!


    Wie du mir, so ich dir.