• Ik vroeg mij iets af.

    Ik praat vaak tegen mezelf als ik alleen ben, niet zo hard natuurlijk, maar dat brengt mij tot rust, wie doet dat nog meer?
    Of ben ik gewoon een raar kind?

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    Ik doe het wel eens om mezelf gerust te stellen. Maar verder eigenlijk nooit.


    Bored.

    Ik vroeg mij iets af.

    Ik praat vaak tegen mezelf als ik alleen ben, niet zo hard natuurlijk, maar dat brengt mij tot rust, wie doet dat nog meer?
    Of ben ik gewoon een raar kind?

    Esemesje
    Ik soms.. als ik op het moment van doordraaien of instorten sta. Dan moet toch iemand me geruststellend xD.. En zie me nu niet als een gestoord kind.. wat dat ben ik gewoon ^,^!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik praat constant tegen mezelf en alles wat niet leeft:
    Posters, computer, tv, gsm, Ipod, knuffels, pennen, ...
    Ik heb altijd het gevoel dat ze niet echt luisteren, of ligt dat aan mij?

    Maar maak je geen zorgen, het zit in mijn bloed, mijn zus heeft dat namelijk ook ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik ben enig kind en heel vaak alleen thuis, dusja ik praat soms tegen mezelf xD maar dan doe ik alsof ik in een programma zit zoals de 'paffs' dus eigenlijk doe ik het maar gewoon tegen de verveling xD

    ik doe da ook wel eens je bent zeker niet alleen


    Your Butt is Mine!

    Ik vloek soms tegen mezelf, of, gewoon zo is een woordje ofzo. Maar, bijna nooit zo eeldere zinnen :) Alhoewel ik het ni raar vind als mensen het doen, 't is een gewoonte hé :)


    007

    (...)Ik soms.. als ik op het moment van doordraaien of instorten sta. Dan moet toch iemand me geruststellend xD.. En zie me nu niet als een gestoord kind.. wat dat ben ik gewoon ^,^!


    Ik zie je niet als gestoord
    Maar ik praat ook tegen mezelf over leuke dingen, of ik zing es wat (niet dat ik dat kan maar goed)
    ik doe dat al zolang nu, soms wil ik het niet maar dioe ik t toch..soms zelfs in een winkelcentrum als er niemand is O.O


    It's heavy but you are not the only one

    Ik praat nooit tegen mezelf daar heb ik mij voor hé ik? "inderdaad"[/creepy voice]


    BAM!

    Oh voor mensen die denken dat ik dan verander -.-
    ik blijf gewoon mezelf ik heb geen gespleten persoonlijkheid ofzo.


    It's heavy but you are not the only one

    praten niet , maar wel keihard zinge (dan ben ik wel helemaal alleen) xD

    Ik doe het ook welleens xD .. alleen als ik echt alleen ben, wat mij gerust steld is een hand stand doen midde in de kamer xD dat is pas RAAR!


    --

    Ik praat niet met mezelf, maar met Eugene ^^


    Your make-up is terrible

    vroeger toen ik 4/5 was (maar in die leeftijdsfase is t normaal)
    had ik wel 20 fantasievriendjes >< (een hele groep en ze waren altijd bij me, ik zag ze niet maar ze waren er, ze hadden niet eens namen.)


    It's heavy but you are not the only one

    ik heb 2 fanasievrienden =)
    alleen ze veranderen steeds, ik heb al heel wat fantasievrienden gehad die al weggegaan zijn^^, soms komen ze terug xD en soms niet^^
    [btw de namen noem ik niet, want dat is like.. tja obsessed kindje?^^ nu kan je het al raden maarja..]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ikke niet :'3


    I don't need words to feel those lips.