Er was geen chat-forum meer, dus ik heb er wel weer 1 aangemaakt, dat mag toch wel? [A]
http://ciinderella-.tumblr.com/
Q op quizlet? Dat is toch een of andere Julie ?
AAP
don't Worry...Be gay.
WIE KENT ER AN CAFE?IK! Dat zijn die chineze, toch? Japanners ^^ Ookal zie ik het verschil zelf ook niet
WIE KENT ER AN CAFE?IK! Dat zijn die chineze, toch?
WIE KENT ER AN CAFE?
Nee niet?
Ik snap dat gesprek over dat café niet. but I don't care
I recycle my thoughts.
GOI0 R3[Q VTIH[TI[HB0NTIOW4UJHTMBIOTEBMHT[EBMUT5IUJOIB5[HBI5[E IHOT[WJBH[5J5[ DO YOU ANDERSTANDE ? 032RH39G0U34GN0]\;];E]T349TGVCSD]C; ]F.FUJPTK34-0PBURTRO3JR YES I DO
GOI0 R3[Q VTIH[TI[HB0NTIOW4UJHTMBIOTEBMHT[EBMUT5IUJOIB5[HBI5[E IHOT[WJBH[5J5[ DO YOU ANDERSTANDE ?
WIE KENT ER AN CAFE? Daarvan haal ik net een poster uit een tijdschrift. (: Ik vond ze eerst best raar maar ze blijke toch wel goed te zijn:P dat liedje cherry vooral:D Sorry, maar vergeleken met an cafe, is Bill een échte kerol.
WIE KENT ER AN CAFE? Daarvan haal ik net een poster uit een tijdschrift. (: Ik vond ze eerst best raar maar ze blijke toch wel goed te zijn:P dat liedje cherry vooral:D
WIE KENT ER AN CAFE? Daarvan haal ik net een poster uit een tijdschrift. (:
Pictures fade away, but memories are forever
Ik ok niet.. Maar volgens mij snap ik zowat nix hier.. But i don't care TO. [a]
WIE KENT ER AN CAFE?IK! Dat zijn die chineze, toch? Japanners ^^ Ookal zie ik het verschil zelf ook niet Oh, oke. Sambal bay? Dat zeggen ze bij de chinees altijd.
GOI0 R3[Q VTIH[TI[HB0NTIOW4UJHTMBIOTEBMHT[EBMUT5IUJOIB5[HBI5[E IHOT[WJBH[5J5[ DO YOU ANDERSTANDE ? 032RH39G0U34GN0]\;];E]T349TGVCSD]C; ]F.FUJPTK34-0PBURTRO3JR YES I DO YEAAAH !
Ik geloof dat ik sneller moet leren typen. (:
WIE KENT ER AN CAFE?IK! Dat zijn die chineze, toch? Japanners ^^ Ookal zie ik het verschil zelf ook niet Oh, oke. Sambal bay? Dat zeggen ze bij de chinees altijd. OF OF cinitiwa dat beteken HALLO in tokio ;O
WIE KENT ER AN CAFE? Daarvan haal ik net een poster uit een tijdschrift. (: Ik vond ze eerst best raar maar ze blijke toch wel goed te zijn:P dat liedje cherry vooral:D Sorry, maar vergeleken met an cafe, is Bill een échte kerol. Vink ook hoorxD ik dacht eerst dat het wijve waren.Maar een vriendin van mij is er fan van en vertelde mij dat het allemaal manne zijnxD