• Ik zit hier keihard te wenen. Ik zie maar half wat ik typ. Mijn pa is toen hij thuiskwam beginnen roepen op mijn ma hij heeft haar geslagen. En ik dacht dat hij mijn hond bijna vermoord had. Mijn moeder si dus vandaag thuis van het ziekenhuis en ze mag alleen de pillen nemen die ze krijgt. Wel, op het aanrecht lag er een pil en daardoor is mijn pa zo kwaad geworden. En op dit moment ben ik helemaal weer aan het vervallen in een depressie.


    Innocence.

    echt sterkte er mee meis!!<33

    :O jezus.. sterkte<33


    Some angels have no wings.

    In mijn positie kan ik niet veel voor je doen. Meedelijden red je het niet mee. Heeft je vader je moeder al vaker geslagen?
    Het enige wat ik kan doen, is je ontzettend veel sterkte wensen!

    In mijn positie kan ik niet veel voor je doen. Meedelijden red je het niet mee. Heeft je vader je moeder al vaker geslagen?
    Het enige wat ik kan doen, is je ontzettend veel sterkte wensen!

    Vroeger toen ik nog niet geboren was.


    Innocence.

    (...)
    Vroeger toen ik nog niet geboren was.

    Het is heel rottig voor je, en ik zou ook niet zo veel weten om te doen. Het enige, omdat je zei dat je dit moment ben ik helemaal weer aan het vervallen in een depressie. Daar mee kan ik je wel een paar tips voor geven. Ga niet zwartdenken, zet geen treurige liedjes op. Daar gaan mensen vaak de fout in.
    Good luck, <3

    Ik snap het niet echt, maar sterkte <3


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Het is heel rottig voor je, en ik zou ook niet zo veel weten om te doen. Het enige, omdat je zei dat je dit moment ben ik helemaal weer aan het vervallen in een depressie. Daar mee kan ik je wel een paar tips voor geven. Ga niet zwartdenken, zet geen treurige liedjes op. Daar gaan mensen vaak de fout in.
    Good luck, <3

    Ik luister TH mijn steun en toeverlaat al 3 jaar lang.


    Innocence.

    Ik kan niet precies weten hoe jij je voelt, en ik kan ook niet helpen hier achter mijn computer, hoewel ik dat heel graag wil. Misschien kun je naar een van je vriendinnen toe?
    Sterkte meid.
    <3


    ok

    sterkte. :]


    None but ourselves can free our minds.

    Omg ocharme!ö Dit is zo erg voor jouw. Misschien moet je er is over praten met iemand die je echt goed kent fso.

    Sterkte!


    Do you recognise me, do you know who I am?

    sterkte. :]

    Wie zet er daar nu een smiley achter. Weetje hoe gevoelloos dat overkomt. Ik ben erg emotioneel op dit moment en door die smiley lijkt het alsof je ermee lacht.


    Innocence.

    Dt vind ik zo erg voor je. Kan je niet met een van je vriendinnen erover praten fzo? Dat lucht altijd wel een beejte op, bij mij toch ..
    Sterkte <3


    Listen to what we're not saying..

    :O vin het echt erg voor je
    je kan altijd mt my prtn als je wil gwn en pb'tje sturn
    Sterkte(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ... woow, heftig


    Life is hard and then we die

    (...)
    Wie zet er daar nu een smiley achter. Weetje hoe gevoelloos dat overkomt. Ik ben erg emotioneel op dit moment en door die smiley lijkt het alsof je ermee lacht.


    Weees blij dat ze sterkte zegt -.-'