• nuja, jet zit zo:
    ik had deze nacht de ergste nachtmerrie die je je maar kan inbeelden.

    Het leek zo'n beetje op CSI. Er lag een lijk van vrouw op tafel en ze waren met zo'n autopsie bezig. De vrouw lag in een coma en is daarin gestorven.
    Die autopsie was een oefening voor leerlingen die studeren voor chirurg (of hoe je dat ook schrijft)
    Die leeraar die vond het al raar dat er zeer veel bloed was, en toen zei die ineens; 'we gaan de maaginhoud bestuderen.' Dus die man snijd de buik open en ineens doet vrouw haar ogen open en schreeuwt die keihard 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!'
    Die vrouw was dus nog nie dood, maar haar linkerlong was al uit haar lichaam gehaald en die haar bortskas lag dus helemaal open.
    en toen die vrouw dus riep werd ik ook wakker en riep ik dus ook 'AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!'


    Die droom op zich was al eng, maar net kreeg ik van mijn beste vriendin te horen dat zij precies dezelfde nachtmerrie had en dat we allebei om 20 voor 6 wakker werder:O:S


    ECHT ENG!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    wow
    dat is idd eng :|

    wtf, creapyy :S


    -

    Ieeh .__.


    I don't need words to feel those lips.

    miss is het een visioen(A)(ow ik ben even raar bezig)
    Maar wel creepy


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bah. ><

    Ok, dat is héél freaky. Zou je wel willen helpen maar weet begod niet hoe


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    creepy >.<

    Eng >< ..


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Hehe, minder prettig.
    Ik droomde eens dat ik in een crematorium liep waar verschillende ruimtes in zaten: een voor de armen, een ander voor de benen, weer een ander voor de hoofden. Wanneer ik er langs liep zag je dan die half verkoolde, deels ontbindende lichaamsdelen, verschrikkelijk. Dus ik proberen als de wiederweerga weg te rennen, kom ik in een of andere kelder terecht waar allemaal dode foetussen in potjes zijn opgeslagen en allerlei organen in vreemde vloeistoffen. Verschrikkelijke droom >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha bah x]


    Wie du mir, so ich dir.

    omg gezellig o_o
    Ben ik toch blij dat ik niet sirieus kan dromen. Ik droomde een keer dat een afgehakte onderarm door mijn raam naar binnen kwam.. en toen was het ineens een potlood geworden ofzo ;P echt keiraar. Nja zo lopen al mijn dromen dus bijna af x'D


    Mew <3