• Hey ik ben Minou een 15 jarige enthousiaste meid. Ik zou heel graag een verhaal met iemand willen schrijven. Ik heb de verhaal lijn al een beetje uitgedacht maar natuurlijk wil ik het graag samen met mijn co writer beslissen. Het verhaal gaat over Lisa. Als ze 18 is gaat ze met haar ouders naar Brussel maar dan komen ze om door een ongeluk. Ze kan alles niet meer aan en grijpt naar de drank. Het verhaal heet dan ook Part animals. Ik heb een beetje schrijf ervaring maar niet op quizlet. ik heb de musical voor groep 8 geschreven voor me zusje en nog een ander verhaal maar die schreef ik met de hand.
    Zou je als je interesse hebt willen zeggen
    - hoe je heet
    - hoe oud( leeftijd maakt mij niks uit maar het wordt denk ik wel een 16+ verhaal)
    - ervaring ( ervaring maakt mij niks uit)
    - welke genre lees je graag en waarom
    - Als je ervaring hebt welke zou ik dan een stukje kunnen lezen.

    Ik lees graag drama maar vind actie en triller ook wel leuk. Ik hou ook wel van fanfiction soms maar meestal dan alleen maar one direction.


    Ik hoop dat ik iemand vind
    xxx Minou

    Hoi,
    Ik ben Spring, 11 jaar, heb een hoop ervaring door het uitgeven van mijn eigen boek. Ik lees eigenlijk alles behalve Thriller of echte pure horror. Spannende verhalen lees ik wel. Ik mag helaas niks posten van mijn verhaal want daar kan ik serieus mee in de problemen komen. Je kunt wel mijn story's lezen!

    Xx Spring