• mijn vriendin Demi is dus ziek en ikw ou vandaag naar haar toe en dat vertelde ik aan een andere vriendin Susan en zij zei dus ''dat mag niet van haar moeder die laat je niet eens binnen enz'' dus ik ben gewoon maar naar huis gegaan want had toch nog HW enzo en net was ik met Demi aan het bellen en ze heeft helemaal nooit gezegt dat haar moeder me niet binnen zou laten en haar moeder ook niet

    Volgens demi heeft susan dat gezegt omdat sde niet wil dat ik alleen naar Demi ga omdat ze jaloers is op onze vriendschap :X

    en stiekem geloof ik der ook nog want susan kraakt mij nu af omdat ik te veel met demi om ga en se maakt rusie met demi over msn omdat se het in het echt niet durft


    We can only learn to love by loving.

    Woow O.O Das gemeen he!


    Your make-up is terrible

    Woow O.O Das gemeen he!


    echt wel


    We can only learn to love by loving.

    ik heb zó veel haat als mensen dát soort dingen doen |:


    Protège moi de mes désirs.

    Omg...das niet cool -_-"..en het slaat egt helemaal nerges op om daarom te liegen ofzo =/


    This is me dying in your arms.

    waarom zou je jaloers zijn op een vriendschap? bouw er lekker zelf één op. (=


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    waarom zou je jaloers zijn op een vriendschap? bouw er lekker zelf één op. (=

    echt he xP

    maar nu is se opeens bffl fseu emt een andere Demi uit mijn klas x_x dikke triestheid xD


    We can only learn to love by loving.

    En nou ik mijn mening geven :3 :

    Die Susan is gewoon gemeen & n jaloers ding (nee nee, heb niks tegen haar maar zo klinkt het).
    Jij en Demi zijn vrienden en daar kan zij niks aan veranderen (als t goed is dan :3 )
    En daarbij: Een vriend ben je door er een te zijn. Daar hoort ook vrienden vrienden laten zijn bij vind ik.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    En nou ik mijn mening geven :3 :

    Die Susan is gewoon gemeen & n jaloers ding (nee nee, heb niks tegen haar maar zo klinkt het).
    Jij en Demi zijn vrienden en daar kan zij niks aan veranderen (als t goed is dan :3 )
    En daarbij: Een vriend ben je door er een te zijn. Daar hoort ook vrienden vrienden laten zijn bij vind ik.


    Met je eens (:


    I'll miss you my brother.

    Mein Gott wat heb je jaloerse mensen