• We hadden hier, met mijn tante&oom een gesprek over.
    Zíj vonden, dat mijn lief de eerste keer bonbons & een bos bloemen mee moest nemen voor mijn moeder. en toen vroegen ze zo 'Wat moet ie jou dan geven?' en toen zei ik zo heel wijs 'Liefde, meer heb ik niet nodig.'
    Wat moet jou lief jou geven?

Liefde, vertrouwen, respect, lol, en interactie [dathijookeenseenkeerwatdoet]
    Owwja, laten we de miljoenen niet vergeten.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

een kusje als ik boos op hem ben :]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

NEE WACHT
    ik wil een afro geen kus op mijn neus.

We can only learn to love by loving.

my hunny must give me everything i desire >=]

BAM!

(...)
    zelfs als t scheel is? x'D
    of dump je hem dan? x'D
    sorry man.

Als zn geld op is.

blame the bully.

Moet ie zelf maar gaan bedenken x]

Sweet dreams will come true.

Nou ik vind dat mijn lief mij gewoon een kusje moet geven op mijn neus. Puh. ik ben origineel n_n

ik was eeeeeerst origineel ! Ö

All was well.

KUSJESSS!
    en knuffels, en heeeeeeeeeeeeeel veel liefde, meer heb ik zelf ook niet nodig ^^
    maar hij moet me ook op kunnen tillen en met me kunnen stoeien, enenen hij moet me aan het lachen maken, wat hij kei goed kan btw :'333.

I don't need words to feel those lips.

Liefde, respect en begrip

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ten eerste een nieuwe laptop, een zitzak met een ingebouwde karaokeset + radio, of een zak met enorm veel geld. Misschien dan nog een beetje liefde x)

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Niets, want mijn lief zou mijn lief niet zijn als ze niet om me zou geven, de manier waarop ze dat doet. Als ze maar zichzelf is, dat volstaat voor mij.

Wie du mir, so ich dir.

kvind het eng om kado's te krijgen x]
    het klinkt dom, maar ik ben altijd bang iemand teleur te stellen..
    ookal ben ik egt blij ermee en straal ik dat ook uit, ik ben altoijd bang iemand teleurtestellen.

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

'n nieuwe laptop, groot huis, veel geld zodat ik nooit naar school hoef + niet te werken, Tom kaulitz, 'n auto, scooter, butler, inloop kast + Heeel erg veel kleren, schoenen, broeken, truien, topjes, nog meer schoenen, zwembad, nieuwe bikini's, een strand vernoemt naar mij, een kok, &so :].

No joke,
    Mij lijkt zijn aandacht liefde & lach genoeg ;D.

Toch geen joke :$.

Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

Ik wil dat vest, en dat krijg ik ook van hem =D En toen was ik weer blij, en hij ook.

Your make-up is terrible

Liefde, Gezelligheid, Respect/Vertrouwen
    Dat vind ik het belangrijkste.

Nou eigenlijk is dit het belangrijkste.
    Dat hij bij me is :P

Special Love <3