We hadden hier, met mijn tante&oom een gesprek over.
Zíj vonden, dat mijn lief de eerste keer bonbons & een bos bloemen mee moest nemen voor mijn moeder. en toen vroegen ze zo 'Wat moet ie jou dan geven?' en toen zei ik zo heel wijs 'Liefde, meer heb ik niet nodig.'
Wat moet jou lief jou geven?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Wat mijn lief mij moet geven.
Wat mijn lief mij moet geven. - Liefde, Vriendschap & Familie
-
25 jan 2009 - 12:0525 jan 2009 - 19:10
Liefde, vertrouwen, respect, lol, en interactie [dathijookeenseenkeerwatdoet]
Owwja, laten we de miljoenen niet vergeten.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
25 jan 2009 - 19:10een kusje als ik boos op hem ben :]
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
25 jan 2009 - 19:1125 jan 2009 - 19:12my hunny must give me everything i desire >=]
BAM!
25 jan 2009 - 19:12(...)
zelfs als t scheel is? x'D
of dump je hem dan? x'D
sorry man.
Als zn geld op is.blame the bully.
25 jan 2009 - 19:15Moet ie zelf maar gaan bedenken x]
Sweet dreams will come true.
26 jan 2009 - 6:58Nou ik vind dat mijn lief mij gewoon een kusje moet geven op mijn neus. Puh. ik ben origineel n_n
ik was eeeeeerst origineel ! ÖAll was well.
26 jan 2009 - 11:50KUSJESSS!
en knuffels, en heeeeeeeeeeeeeel veel liefde, meer heb ik zelf ook niet nodig ^^
maar hij moet me ook op kunnen tillen en met me kunnen stoeien, enenen hij moet me aan het lachen maken, wat hij kei goed kan btw :'333.I don't need words to feel those lips.
26 jan 2009 - 14:00Liefde, respect en begrip
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
26 jan 2009 - 14:48Ten eerste een nieuwe laptop, een zitzak met een ingebouwde karaokeset + radio, of een zak met enorm veel geld. Misschien dan nog een beetje liefde x)
If you think something small cant make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
26 jan 2009 - 14:49Niets, want mijn lief zou mijn lief niet zijn als ze niet om me zou geven, de manier waarop ze dat doet. Als ze maar zichzelf is, dat volstaat voor mij.
Wie du mir, so ich dir.
26 jan 2009 - 14:54kvind het eng om kado's te krijgen x]
het klinkt dom, maar ik ben altijd bang iemand teleur te stellen..
ookal ben ik egt blij ermee en straal ik dat ook uit, ik ben altoijd bang iemand teleurtestellen.Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
28 jan 2009 - 22:18'n nieuwe laptop, groot huis, veel geld zodat ik nooit naar school hoef + niet te werken, Tom kaulitz, 'n auto, scooter, butler, inloop kast + Heeel erg veel kleren, schoenen, broeken, truien, topjes, nog meer schoenen, zwembad, nieuwe bikini's, een strand vernoemt naar mij, een kok, &so :].
No joke,
Mij lijkt zijn aandacht liefde & lach genoeg .
Toch geen joke .Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')
28 jan 2009 - 22:28Ik wil dat vest, en dat krijg ik ook van hem En toen was ik weer blij, en hij ook.
Your make-up is terrible
29 jan 2009 - 5:08Liefde, Gezelligheid, Respect/Vertrouwen
Dat vind ik het belangrijkste.
Nou eigenlijk is dit het belangrijkste.
Dat hij bij me isSpecial Love <3