• Weten jullie wat dat is? Nee? Dat is dat je niet kan huilen. Ik heb dat, gehad. Ik ben er vanaf gister overheen. Ik had ontzettend ruzie met mijn moeder, heb haar helemaal verot gescholden en zei dat ik ging weglopen. Mijn moeder zei dat ik dat gérust mog doen. Geen zorgen, dit is al weer uit gepraat. Maar waar het dus om gaat, is dat ik eigelijk niet meer kon huilen. En gister, kwam alles naar boven. álles, het verlies van mijn vader. Ik zag alles in flashbacks terug. Toen begon ik keihard te huilen.
    Hebben jullie dat ook gehad?

    Jaaa, vorig jaar.


    Innocence.

    nee....

    maar het lijkt me heeeeeel vervelend...

    uhm... nee eigenlijk niet.
    Maar, het lijkt me niet fijn om te kunnen huilen.

    Ja, 3-4 maanden geleden nog


    I can't see the future with tears in my eyes

    Jaa, heb dat al sind eind Juni ofzo ><


    -

    nee, nog niet gehad..
    Ik ween praktisch altijd als er iets is..
    Maar dat lijkt me wel redelijk irritant!


    Do you recognise me, do you know who I am?

    Jaa, vorige week nog zoiets xs


    Listen to what we're not saying..

    Ja, nog steeds wel is, vooral als ik in bed lig, alle flashbacks en alles hoe leuk het toen was en hoe ruw dat weg van je is gehaald. Het doet zo een pijn.


    Life is hard and then we die

    jh deze week,, tervoor ep k da NOOITR gehad ma sinds het eerste sgooltrimester kon ik EGT myn gevoelens niet meer uiten, niet wene, nix... ma sinds da k vorige week mt myn vertrouwensleerkracht ep gepraat komt alless er uit,, de maandag kon k vr t eerst trg janke... ben toen wel beginne hypere,, daserg,, gwn midden in de les:S ma tis egt kut!! da was vr t eerst da k da had!! emotionele blokkade is het ergste ooit!!:S
    ma veel sterkte ermee he!!

    Xx(K)

    ja, een heel jaar en het is vet kut, ik ben er gelukkig weer overheen maar ik heb er veel hulp bij nodig gehad..
    maar laat het er maar gewoon uit das beter en sterkte ermee


    Time to tip the scales!

    Ja, nog steeds wel is, vooral als ik in bed lig, alle flashbacks en alles hoe leuk het toen was en hoe ruw dat weg van je is gehaald. Het doet zo een pijn.

    Heb ik ook wel eens ¬¬

    Ik heb het altijd als ik op school zit.
    Zwaar klote. ¬¬'


    -

    Ik ken iemand die ook niet kan huilen xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja... Ik krop dan al mijn verdriet op en dan komt alles er in een keer uit... Arme mensen die dan bij mij in de buurt zijn...


    I may not always be perfect, but I'll always try.