• Haaii ^^

    ik wil ff zeggen dat ik het echt stom vind, dat sommige fans van TH gaan kijken of Bill bij Alex past bijvoorbeeld.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10658 <-- kijk dat bijvoorbeeld.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: komt hatend over)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Gooott,

    idd. Groot gelijk x)


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Gooott,

    idd. Groot gelijk x)

    Thnxx !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben het niet met met jou mening eens :') Persoonlijk vind ik het wel grappig. XD
    Naja, even goede vrienden, toch?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik quote:

    Sorry voor hyperactieve fans, ik bedoel dit niet hatend .!

    Dus, ze zegt a sorry, dus dit vind ik een beetje nutteloos .O.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben het niet met met jou mening eens :') Persoonlijk vind ik het wel grappig. XD
    Naja, even goede vrienden, toch?


    haha jaa hoor :)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik quote:
    (...)
    Dus, ze zegt a sorry, dus dit vind ik een beetje nutteloos .O.


    ik zeg bijvoorbeeld he ! want ik bedoel er zijn nog wel meer ! en ik ben niet een hyperactieve fan ! xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    What ever dat ze dat zeggen? Like kijk mij eens : Bill Kaulitz en Christoffer Drew perfecte stel? Wat denk je?
    Is toch zó erg niet?

    (...)

    ik zeg bijvoorbeeld he ! want ik bedoel er zijn nog wel meer ! en ik ben niet een hyperactieve fan ! xD

    Jea, oké..
    Achja.. Jou mening :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Jea, oké..
    Achja.. Jou mening :Y)



    (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ach, het is gewoon grappig...
    Altans, dat vind ik...
    En dan nog, als dat debiel zou moeten zijn, dan moet je eens naar al die quizjes kijken met van die titels als 'Pas jij bij Bill van TH?' 'Zouden jij en Gustav een leuk stel zijn?'
    Like, dat is toch net hetzelfde ongeveer, alleen is het dan gewoon om te kijken of jíj erbij past in de plek van Alex Evans ofsoow...


    Live for something or die for nothing

    waarschuwing:
    laat dit geen haattopic worden. Iedereen zijn mening en iedereen zijn theoriëen, als je het er niets meer eens bent staat het open voor discussie.


    BAM!

    Nou en, dat is leuk. Trek het je gewoon niet te persoonlijk aan, want dat is het ook helemaal niet.


    Life is hard and then we die

    Nou en, dat is leuk. Trek het je gewoon niet te persoonlijk aan, want dat is het ook helemaal niet.


    dat doe ik ook niet ! ;)

    maar ik vroeg het me gwn af wat jullie er van vonden !

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik vind het stom dat ze zoiets doen, maarja, het maakt me niet uit, als Bill ooit iets met Alex zou krijgen, vind ik dat we er allemaal blij om moeten zijn, ik denk niet dat het voor die jongens gemakkelijk is om alleen door het leven te gaan, zonder vriendin/vriend.

    x,

    ogh jo ik denk dat ze te veel fantasie hebben! en dan moeten hun gewoon lekker blijven dromen

    ik heb ook te veel fantassie ik bedoel bij die topic kan ej met je ogeen open niezen? ik dan heb je knikkers! XD dus tjah


    Some angels have no wings.