• Ik heb geen zin om hiier een heel levens verhaal van mij neer te zetten,Of dingen over mij.Als je iets wil weten over mij,Mag je mij dat gewoon vragen via PB of GB. Ik antwoord altijd wel terug!

    Tekstjes als deze op een profiel, vind ik echt zo...[/kan niet op het woord komen] Maar wat ik dus wil zeggen; als je niets over jezelf wil zeggen, zet dan niet zo een domme tekst op je profiel ><. Wie vind het nog dom?


    -

    Ik vind dat ook dom.
    Als je niets wil zeggen, dan zeg je niets en daarmee uit.
    Je kan er wel iets anders zetten omdat het anders zo leeg is..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    al zou je wat willen weten..
    ik denk dat er niemand is die ook egt een PB stuurd x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    'Hea, kijk mij. Ik heb een moeilijk leven en durf het niet zomaar op mijn profiel zetten. Maar stiekem heb ik toch graag dat je me vraagt wat er is, want dan voel ik me heel gewild. Dus PB toch, maar. Dan kunnen we vriendjes worden en al onze geheimen met elkaar delen. En binnen een jaartje gaan we hele harde ruzie hebben omdat je er eindelijk achter gekomen bent dat ik nep ben. Aangenaam.'

    OMG PB MIJ. MIJN LEVEN IS ZO BOEIEND. (nerd) ga je me nu pb'en?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    'Hea, kijk mij. Ik heb een moeilijk leven en durf het niet zomaar op mijn profiel zetten. Maar stiekem heb ik toch graag dat je me vraagt wat er is, want dan voel ik me heel gewild. Dus PB toch, maar. Dan kunnen we vriendjes worden en al onze geheimen met elkaar delen. En binnen een jaartje gaan we hele harde ruzie hebben omdat je er eindelijk achter gekomen bent dat ik nep ben. Aangenaam.'

    Whaha Jol .D


    -