• Jah gisteren heb ik dus een feestje gegeven met veel korte drank. Wat ik niet wist was dat men vrienden me wilden dronken voeren, en dat is ze mooi gelukt want ik weet niks meer van die hele avond. Alleen da ik heb gekotst, da ik in men bh rondgelopen heb en dat ik heel veel danku en sorry heb gezegd, verder ben ik echt alles kwijt ö en deze morgen sta ik op en staat er een grote schram op men buik. Van horen zeggen, ben ik dus mega hard gevallen -,-

    ik heb dus 7 whishy gedronken, 4 vanille jenever, 2 passie jenever en dan nog eens 4 fluegel! dan ook nog eens waterpijp, sigaar, sigaret, en zelf een met wat wiet erin ö

    Ja man ik was ziek!
    (en ja mensen ik ben hier niet trots op)


    Hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt?

    ps. Ik schaam mij niet tegenover jullie (anders zou ik er geen toppic over openen --') Maar tegenover iedereen op school xD!

    Euum ja, :Y)
    Het was een leuk feestje op vat.
    Veel gedronken enzo, bleek het dat ik 5 minuten buiten westen was, ze zeiden zelfs dat ze mijn hartslag zwak voelde. Ik had gekotst, iemand in elkaar geslagen. En ik weet nog dat we met zen alle gingen slapen en toen lag daar nog een fles sterke drank heb ik die ook nog geledigt en toen werd ik opeens wakker o_O


    Niet geschoten is altijd mis..

    Als je je zo schaamt? Waarom er een heel topic over openen.
    Anywas. Ik ken geen schaamte, maar ben alleen 1x aangeschoten geweest met vriendin in mijn kamer. Heb me de tering gelachen x'D Nu zijn er meerdere mensen die dat bij mij een keer mee willen maken. En k had 1x fucking veel gedronken maar er gebeurde nix.. Dus ja. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    lekkere vrienden..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Als je je zo schaamt? Waarom er een heel topic over openen.
    Anywas. Ik ken geen schaamte, maar ben alleen 1x aangeschoten geweest met vriendin in mijn kamer. Heb me de tering gelachen x'D Nu zijn er meerdere mensen die dat bij mij een keer mee willen maken. En k had 1x fucking veel gedronken maar er gebeurde nix.. Dus ja. x'D
    Ik schaam me hier niet, niemand kent me xD ik schaam me tegenover men vrienden xD
    En nja, ik weet wel echt niks meer van gisteren :s het was echt erg! Niet gewoon plezant

    Ik ben nog nooit dronken geweest, ik kan wel wat hebben, komt vast omdat ik 2m lang ben. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    lekkere vrienden..

    Maar 3 van de 4 hebben me wel veel geholpen, die andere keek gewoon en lachtte ermee --'

    Ik ben nog nooit dronken geweest, ik kan wel wat hebben, komt vast omdat ik 2m lang ben. xD

    TWEE METER?! :l
    holy crack. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Omg dat is echt erg.
    Maar wel een beetje je eigen schuld. Als je het niet wou, had je toch ook nee kunnen zeggen?
    Ik heb nog nooit echt genante dingen gedaan als ik te veel op had. Daar heb ik geen drank voor nodig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben nog nooit dronken geweest, ik kan wel wat hebben, komt vast omdat ik 2m lang ben. xD
    Jij drinkt zeker Kriek?
    Vrouwen bier hahaha, (lol)(lol)(lol)(lol)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omg dat is echt erg.
    Maar wel een beetje je eigen schuld. Als je het niet wou, had je toch ook nee kunnen zeggen?
    Ik heb nog nooit echt genante dingen gedaan als ik te veel op had. Daar heb ik geen drank voor nodig.

    Nja ik weet het, het is eigenlijk wel eigen schuld, maja, we speelden een spel, en het was drinken of iemand zijn oksel likken, enja toen was mijn keuze wel snel gemaakt ...

    (...)
    Nja ik weet het, het is eigenlijk wel eigen schuld, maja, we speelden een spel, en het was drinken of iemand zijn oksel likken, enja toen was mijn keuze wel snel gemaakt ...

    Mnja ok dan snap ik het wel ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Nja ik weet het, het is eigenlijk wel eigen schuld, maja, we speelden een spel, en het was drinken of iemand zijn oksel likken, enja toen was mijn keuze wel snel gemaakt ...

    Jeezz. Dan ben je idd zo dronken x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Mnja ok dan snap ik het wel ><
    Maar echt ik kreeg altijd rare opdrachten --' en wou ze dan niet doen ... enja ik liep toen al wa simpel en ik smaakte het verschil tussen alcohol of water toch niet meer

    Met kerst, en heel mijn familie zat er bij, maar ik weet niet precies wat ik had gedaan. En weet zelf niet meer wat ik gedronken heb of wat er gebeurd is ._. dusja. Maar ik was wle ladderzat zei m'n tante ;x


    I can't see the future with tears in my eyes

    Met kerst, en heel mijn familie zat er bij, maar ik weet niet precies wat ik had gedaan. En weet zelf niet meer wat ik gedronken heb of wat er gebeurd is ._. dusja. Maar ik was wle ladderzat zei m'n tante ;x
    Haha, xD maar ik weet ook niet meer wa ik gedronken heb xD maar men vrienden zeiden het me ö en ik ben gevallen en sta vol van de blauwe plekken, en echtwaar, die val was zo erg, ze dachten da ik in een coma lag ... Maar ik voelde er dus niks van xD (Nuja tot nu dan toch)