• heeft mijn moeder besloten dat ze toch niet zonder poes kan en is ze opzoek naar een nieuwe.

    Afgelopen november is na 20,5 jaar onze lieve poes helaas overleden en dat is natuurlijk een groot gemis. (Zo heb ik bijvoorbeeld hiervoor nooit zonder poes geleefd). Mijn vader is er ook klaar mee, we hebben nog een hond en dat vind mijn vader wel genoeg, maar nu heeft mijn moeder hem dan toch overgehaald.
    Dat wou ik even met jullie delen omdat ik dat echt heel leuk vindt

    (Ps: als jullie nog 2 jonge(hoeft niet kittens) langharige poezen weten, wij hebben een mandje vrij)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awwh, ik begrijp het gemis volledig. Wat leuk dat jullie nieuwe katjes gaan nemen! Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie er snel vinden!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Update:
    We hebben een bod staan op 2 mooie poezen van 1,5. Een kruising tussen een NoorSe Boskat(die hebben wij altijd gehad) en een pers.
    Het is nog 100% zeker, maar er is een redelijke kans dat die het worden.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gaaf! Zelf ben ik niet echt een kattenmens, maar ze zijn wel schattig.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    GrandR schreef:
    Awwh, ik begrijp het gemis volledig. Wat leuk dat jullie nieuwe katjes gaan nemen! Veel plezier ermee en ik hoop dat jullie er snel vinden!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo'n situatie hebben ik ook gehad. Mijn ouders hebben beiden katten gehad hun hele leven en een paar jaar terug overleed onze poes van 16 jaar. Mijn ouders en vooral mijn moeder zwoor dat nooit meer een kat zouden nemen. Vanwege de pijn wanneer ze overlijden. Mijn broer, zus en ik wilde echt wel een nieuwe kat en stiekem mijn vader ook. De pijn van een overleden kat (en andere huisdieren) is uiteraard groot, maar ik vindt dat geen excuus om nooit een kat meer te nemen. Aangezien je naar de leven met de kat zelf moet kijken, dan alleen maar het laatste ellendige moment(en). Dat en mijn stiekeme vader liet foto's zien van een collega met een (onbedoelde) nest van Bengalen en bengalen die er niet uitzien als bengalen. Raad eens wat er nu achter mij ligt te slapen. Een niet uitziende bengaal die gigantisch druk is altijd (cat), maar wel lief.


    Shoganai i ne~

    Hedone schreef:
    Gaaf! Zelf ben ik niet echt een kattenmens, maar ze zijn wel schattig.


    Mhm?

    Nog een update:
    Ons bod is geaccepteerd, volgende week maandag gaan we ze ophalen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Andere update:
    Door omstandigheden zijn ze niet meer doorgegaan.
    Maar het goede nieuws is dat we een andere poes hebben gevonden. Het is een 3 jarige poes, een kruising van een Maine Coon en Heilige Birmaan.
    Mijn oom zou haar vandaag ophalen voor ons(hij woont vlak bij haar en zou eigenlijk vandaag bij ons langs komen) maar door het weer stellen we het een paar dagen uit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Andere update:
    Door omstandigheden zijn ze niet meer doorgegaan.
    Maar het goede nieuws is dat we een andere poes hebben gevonden. Het is een 3 jarige poes, een kruising van een Maine Coon en Heilige Birmaan.
    Mijn oom zou haar vandaag ophalen voor ons(hij woont vlak bij haar en zou eigenlijk vandaag bij ons langs komen) maar door het weer stellen we het een paar dagen uit


    Oh wat leuk! Dat zijn beide echt geweldige rassen, dus dat moet een geweldige poes zijn ^^


    Je hebt magie, maar je moet wel absoluut geloven dat jij de sterkste bent

    Wat jammer dat de vorige eigenlijk niet doorgingen. Maar het is wel beter dat jullie nu een ander katje hebben gevonden. Dat ze snel haar thuis bij jullie vindt, hehe. Waarom was de eerste niet doorgegaan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clowder schreef:
    Wat jammer dat de vorige eigenlijk niet doorgingen. Maar het is wel beter dat jullie nu een ander katje hebben gevonden. Dat ze snel haar thuis bij jullie vindt, hehe. Waarom was de eerste niet doorgegaan?

    Dat was best ver rijden en wij konden er pas een week later om en dat vonden ze te lang duren.

    We zijn nu ook al heel vaak net te laat geweest omdat er veel vraag is naar de soort katten die wij willen.

    De poes die we nu krijgen schijnt heel lief te zijn, mijn moeder heeft de poes zelfs aan de telefoon gehad.( Mijn moeder is nu op zoek naar een kattenbak en mandje omdat onze andere poes zindelijk was en ze met haar mandje begraven is) . Mijn broertje vindt het echt hilarisch)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze komt morgen rond half 3, maar helaas moet ik tot kwart over 9 naar school. Nu gaat wiskunde nog langer lijken dan normaal.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze is er! Ze is heel zacht en lief. Vannacht ga ik op de bank slapen zodat ze niet alleen is en ik ben al helemaal verliefd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one