• Okè hier mijn hele verhaaltjeXD

    Oke ik werk in een supermarkt en daar heb ik een begeleider hij is sóóów knap hij is ong maar 2 jaartjes ouder dan ik. Ik vind hem dus heel leuk, Maar hij is af en toe zo vervelend bijv als ik met een jongen praat waarmee ik goed op kan schieten en mee kan lachen.Doet ie opeens heel raar en wordt hij boos (Zomaar) zegt hij zo van dat doen wij hier niet en stuurt hij die jongen weg naar helemaal achterin de winkel en mij helemaal voor dus ik d8 zo van hoezo reageer je zo dom toen zei hij zo van maak je geen zorgen en toen gaf hij me een knipoog wat hij vaak doet en noemt hij mij zijn nummer 1 en geeft hij me allerlei complimenten. Maar wat wel irritant is is dat hij mijn naam constant zingt (echt!!)
    Dus ik d8 miss vindt hij me ook leuk, Maar (jaah mensjes weer een maar XD) Die volgende werkdag met hem negeerde hij me opeens maar toen ik bijna weg mocht kwam hij naar me toe en toen begon hij grapjes te maken enzo. Ik d8 as if ik nu nog met je wil praten, maar negeren lukte maar een halve minuut XD.

    Mijn vriendinnen zeggen dat hij jaloers is , maar ik heb zo van als hij me leuk vind dan zegt hij het toch gewoon of doet hij niet zo irritant en zo bezitterig (ik bedoel ik heb niets met hem)

    Nou meiden/jongens wat denken jullie?


    You are so god damn Sexy <3

    HIj is zeker irritant jah... maar meestal als iemand iemand leuk vind dan is ie een beetje in de war en weet ie niet wat ie meot doen misschein doet ie daarom zo.... ene hij is egt super jaloers!


    i'm a vampire and i will kill you

    jongens verschillen nu eenmaal, net zoals meisjes.. Kan wel zijn dat jou vriendinnen gelijk hebben (:


    You weren't worth it

    Wat een irritante gozer als hij nix met je heeft en nu al zo bezitterig doet!
    dus moet je nagaan stel je voor hij vind je echt leuk en jullie krijge wat met elkaar dan krijg je zowieso constant problemen met dat hij zo jarloers is.

    Poppy schreef:
    Wat een irritante gozer als hij nix met je heeft en nu al zo bezitterig doet!
    dus moet je nagaan stel je voor hij vind je echt leuk en jullie krijge wat met elkaar dan krijg je zowieso constant problemen met dat hij zo jarloers is.

    idd, dadelijk wordt hij al boos of zo als je met ene vriend van je staat te praten. Das toch ook neit leuk voor jou!!

    een zeker weten dat hij jalours is...
    miss moet ej ehm eens aanspreken en gwn vragen waarom hij zo reageert. Als hij het dan nog niet verteld moet hij eht maar uitzoekn, toch??

    Xx. Mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    Anders meot je een keertje na t werk ofzo voor de supermarkt met een jongen gaan staan praten, want dat is buiten werktijd en dan mag t. En kijken hoe hij dan reageert?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Anders meot je een keertje na t werk ofzo voor de supermarkt met een jongen gaan staan praten, want dat is buiten werktijd en dan mag t. En kijken hoe hij dan reageert?


    Dat vind ik wel een meesterlijk plan x') uitproberen zo ik zeggen. Mrja een jongensbrein zit vaag in elkaar, ik vind het moeilijk om in te schatten wat daar nu eigenlijk in rond maalt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hij is denk ik wel jaloers.. maar misschien omdat hij een beetje onzeker is. als hij weet dat jij voor hem gaat, kan het wel minder worden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LALALALALA schreef:
    Anders meot je een keertje na t werk ofzo voor de supermarkt met een jongen gaan staan praten, want dat is buiten werktijd en dan mag t. En kijken hoe hij dan reageert?



    Omdat ik pas 15 ben mag ik daar maar tot 19.00 werken en hij werkt altijd tot het einde 21.30
    en meestal loopt het nog uit ook en ik heb niet bepaald zin om te wachten XD.
    En wat als ik het hem vraag en hij me zo aankijkt zo van dacht je nou echt dat ik je leuk vond ofzo :O (schaamte:$) en blijkt hij gewoon een irritant mens te zijn XD

    ..... Waarom zijn jongens zulke vreemde wezens:(


    You are so god damn Sexy <3