• Wisten jullie dat de namen Horan en Tomlinson nog niet in gebruik zijn?
    Grijp jullie kans met beide handen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien zijn ze niet nu in gebruik, maar ik weet bijna wel zeker dat ze ooit eerder door iemand zijn genomen. Usernames die al eens zijn gebruikt kun je ook niet meer kiezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahaha ik zie het al voor me, zo'n storm van users die gelijk hun username willen veranderen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Hahahaha ik zie het al voor me, zo'n storm van users die gelijk hun username willen veranderen. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    Misschien zijn ze niet nu in gebruik, maar ik weet bijna wel zeker dat ze ooit eerder door iemand zijn genomen. Usernames die al eens zijn gebruikt kun je ook niet meer kiezen. (:


    Ik weet vrij zeker van niet (: In heb het in de url balk ingevoerd: www.quizlet.nl/users/Horan, en hetzelfde bij Tomlinson, en ik kwam niet op een profiel uit (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik weet vrij zeker van niet (: In heb het in de url balk ingevoerd: www.quizlet.nl/users/Horan, en hetzelfde bij Tomlinson, en ik kwam niet op een profiel uit (:


    Oh, je hebt gelijk. Nou snap ik nog minder waarom namen zoals Horann en allerlei vreemde variaties op Tomlinson wel al bezet zijn. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet zeker dat ik de usernamen Horan en Tomlinson ooit voorbij heb zien komen; zo'n een à twee jaar geleden toen ze nog niet wereldwijd beroemd waren, maar alleen in Engeland. Misschien zijn die users inactief, die verschijnen dan ook niet meer in de zoekbalk (toch?)


    Alleen maar tranen van geluk

    AHAHAH, lol!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dorian schreef:
    Ik weet zeker dat ik de usernamen Horan en Tomlinson ooit voorbij heb zien komen; zo'n een à twee jaar geleden toen ze nog niet wereldwijd beroemd waren, maar alleen in Engeland. Misschien zijn die users inactief, die verschijnen dan ook niet meer in de zoekbalk (toch?)


    Als een user inactief of geband is en je typt hun username in in je adresbalk, kom je op de pagina met "Deze user is niet meer actief!", dus dat kan het ook niet zijn. Het lijkt er echt op dat ze nog nooit zijn gebruikt. Ik zou het bijna zelf willen uittesten, maar als het inderdaad zo is wil ik, met alle respect, niet met Horan of Tomlinson als username opgescheept zitten. :'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 11:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het geprobeerd, ze bestaan al ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    Ik heb het geprobeerd, ze bestaan al ;3


    Maar hoe zou dat kunnen, als ik ze ingevoerd heb op de url-balk?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amliande schreef:
    Ik heb het geprobeerd, ze bestaan al ;3


    Nee hoor. Hoe kom je daar bij? :8
    Ik kom op zoekresultaten uit en niet op die username pagina


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Nee hoor. Hoe kom je daar bij? :8
    Ik kom op zoekresultaten uit en niet op die username pagina


    Ik heb het bij mijn instellingen geprobeerd en dan zegt Quizlet dat de naam al bestaat. Het kan dus natuurlijk nu zijn dat diegene gesuspendeerd is of een andere username heeft.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    (...)

    Ik heb het bij mijn instellingen geprobeerd en dan zegt Quizlet dat de naam al bestaat. Het kan dus natuurlijk nu zijn dat diegene gesuspendeerd is of een andere username heeft.


    Dat kan ja.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Dat kan ja.


    Ja, ze zijn/waren al in gebruik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Piazzolla schreef:
    Hahahaha ik zie het al voor me, zo'n storm van users die gelijk hun username willen veranderen. :'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!