Met de nieuwe Joepie van deze week waarin staat dat Bill homo blijkt te zijn omwille van het altijd in gezeldschap zijn van Andy gaat iedereen de Joepie weer haten, waarom? Omdat sommige kindertjes nog steeds denken dat ze Bill en co kunnen krijgen en dat ze ermee gaan trouwen enz.
nu ga ik mijn gedacht eens zeggen over dat Bill is homo-gedoe, en je moet me nu niet gaan haten ofso
Al is hij homo big deal, ga je daarom minder fan zijn? Ik bedoel, het gaat op de muziek niet om de jongens, Bill kan mooi zingen en al dat gedoe.
Maar heeft hij een vriendin ofso, of doet dat gerucht de ronde gaat iedereen het lopen ontkennen, net als bij dít!
Al is Bill homo, dan is hij dat toch? Zolang hij maar gelukkig is, nou zo denk ik, weet je, ik ben niet zo fanatiek dat ik alles ga lopen ontkennen, Bill kan bést homo zijn, oké, persoonlijk denk ik eerder Biseksueel, maar het maakt me niet uit zolang de jongens zelf maar gelukkig zijn vind ik het best, iedereen zou zo moeten denken en niet alles lopen ontkennen, of de vriend/vriendin van Bill en co willen vermoorden ofso of uit hun leven laten verdwijnen, ooit komt er een dag dat we zoiets niet meer kunnen ontkennen en dat de jongens een gezin bouwen, daar moeten we eenmaal mee leren leven...
Nu mag je me gaan haten, maar zo denk ik erover, ik wil hiermee geen ruzie, ik wil, denk ik, enkel iets duidelijk maken, dit is mijn standpunt erover in ider geval.
Hoe denken jullie erover dan?
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson