• Jaaa,
    vandaag hoorden we geruchten dat we morgen misschien ijsvrij zouden krijgen van school. En inderdaad: we kregen een brief dat we morgen 40 minuten rooster hebben en t/m het 5e uur voor de mensen met een toets bio. Maar ik heb geen bio, dus morgen ben ik na het 4e met 40 minuten rooster = om half 12 uit :D
    In die brief stond ook echt dat ze ons van het natuurijs willen laten genieten en dat we daarom vrij krijgen.
    Hoe cool is dat? (cool)
    Wie is er nog meer morgen (vroeg) vrij? ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    ZO ERG!! en oneerlijk!!

    Waarom hebben we dat in Belgie niet --'

    Aan de andere reacties te lezen in de rest van NL ook niet :S
    Je moet gewoon op school zeggen: 'De Nederlanders hebben ijsvrij, dus wij mogen ook!(puh) Anders is het niet eerlijk.'
    :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    bij ons is het zo dat als het vanacht weer gaat sneeuwen dat dan alle kinders die verder dan 4,5 km van school wonen niet hoeven te komen...
    en ik woon veeeeeeeeel verder van school dus dan hoef ik helemaal niet^^


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ga morgen schaatsen met school
    Dus ook geen school XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    jij heb geluk
    ik heb morgen tot 16:30 school :(
    veel plezier nog morgen (:


    For once I want to be the car crash.

    jij heb geluk
    ik heb morgen tot 16:30 school :(
    veel plezier nog morgen (:

    Dankjewel! :)
    En sterkte jij! :|


    I clicked my heels and wished for you.

    Blegh, bij ons mochten alleen Atheneum en Gymnasium genieten van het ijs en Havo niet. Zij hadden tot kwart voor twee school en wij tot kwart over 3 =.=

    wil iik ook (ookal mag ik het ijs niet op)
    ik moet nu tot 16.00 uur naar school =,=


    Geen woorden, maar daden.

    (...)
    Aan de andere reacties te lezen in de rest van NL ook niet :S
    Je moet gewoon op school zeggen: 'De Nederlanders hebben ijsvrij, dus wij mogen ook!(puh) Anders is het niet eerlijk.'
    :Y)

    Hm, heeft Nederland eigenlijk ook pas vakantie gehad? Wrs wel hé? Maar als het -10 is blijf ik ook thuis

    Dan regel ik men eigen ijsvrij wel


    Lisa&Rachel

    Ik tot 10 voor 5.

    Gewoon van half negen tot half vijf -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik niet:(, moet tot 3 verplicht langs een vijver staan vriezen¬¬


    Ik ook. Iedereen gaat schaatsen maar aangezien Geesz geen schaatsen heeft mag Geesz lekker gaan wachten :S


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    yaaay -.-

    Ik heb van 8 tot half 5 stage -.-


    I solemny swear i am up to no good

    ik heb geen uitval/ijsvrij ofzo.. ben wel 10 over 12 uit en begin om half11 :'D

    Buuuh, ik moet elke dag tot kwart over 3, behalve vrijdag. Wij hebben dat nooit ==' Hopelijk komt snel de elfstedentocht hier in dit kutFriesland, want dan hebben we wel vrij^^. Mazzel voor jou. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jezus! o__O
    Wij krijgen dus geen ijsvrij ea. Het vroor gister zo'n 10 graden, en ik moest op de fiets >< Thank god dat we niet buiten moesten gymen and stuff. Echt oneerlijk!(huil) x]


    Underdog, just look at the mess you made.