• Like ,ik word duss heel snel rood.
    ALs ik het iets warm heb al ,en als ik me dan schaam fseu dan al helemaal ><
    Like ,weet iemand iets waardoor je dat kan voorkomen fseu coz het siet der echt niet uit O.o

    En een vriendin van mij die zweet best snel XD
    Maar das best wel zielig wnt soms durft se niet eens meer naar school daardoor O.o EN nu hebk medelijden met haar ><


    Crack a bottle

    Rood worden kun je niet voorkomen. Geloof het of niet, maar er zit ook nog een voordeel aan: mensen die snel rood worden, worden doorgaans als sympathieke mensen beschouwd dus wie weet kan dat handig zijn als je ooit een date hebt ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Rood worden kun je niet voorkomen. Geloof het of niet, maar er zit ook nog een voordeel aan: mensen die snel rood worden, worden doorgaans als sympathieke mensen beschouwd dus wie weet kan dat handig zijn als je ooit een date hebt ^^

    Jaa wouw ><
    Maar dat ziet er EGT niet uit ><
    Like ,,totaal niet duss.. DUss alsk dat gebeurt tijdens een date sit ik eerst een uur in de wc tot het weer weggetrokken is XD


    Crack a bottle

    ik ook >.<

    soms is dat egt super lastig --'

    maarja,je kan er niets aan doen hea?(A)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    had ik vandaag de hele dag door :S zo irri, een vriendin van mij heeft dat super erg.

    Als je dat heel erg hebt kan je eraan geopereerd worder x] Maar daar kan jeweer hele erge comlicaties van krijgen als het mis gaat.


    Your make-up is terrible

    had ik vandaag de hele dag door :S zo irri, een vriendin van mij heeft dat super erg.

    Medelijden met jou en die vriendin XD Ik had laatst MO en ik kende niks en ik kreeg like de makkelijste vragen XD Ik had het gevoel dak egt eruit zag als een tomaat XD


    Crack a bottle

    Ik zie soms zo rood in mijn gezicht dat ik precies verbrand uit zie. x]
    Het begint altijd met zo'n blosje en ineens ziet heel me kop onnatuurlijk rood. Is heel irritant. x]
    Als er iets tegen is, wil ik het gerust gebruiken, maar ik vind het nogal stom als je daarvoor je laat opereren. Want in principe is er niets mis met je huid.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury